~ | N e w A | ~
80+
- Katılım
- 10 Ocak 2021
- Mesajlar
- 223
- Reaksiyon skoru
- 112
Arkadaşlar aslında sorum tam olarak şu telegramda tiktokta vs borsa grubu açmak istiyorum burada insanlar serbest şekilde konuşabilir ancak Admin ben olduğum için ytd yani yatırım tavsiyesi değildir ibaresi koyarsam beni kapsarmı örneğin x hissesi tahminimce yaz sonu değerlenecek ( YTD ) şeklinde yazarsam ben kurtulmuş olurmuyum ?
ytd yazdıktan sonra herhangi bi ceza yermiyim yani ?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
ytd yazdıktan sonra herhangi bi ceza yermiyim yani ?