2026 Yılında Ddr3 Sistem Toplanır mı ?

GT 1010

80+ Bronze
Katılım
19 Eylül 2024
Mesajlar
1,093
Reaksiyon skoru
405
DDR4 ve DDR5 RAM fiyatları pahalı. Bu açıdan DDR3 çok daha uyguna geliyor.
Ddr3 destekli lga1151 Z serisi bir anakart ve i7 7700k alıp overclock yapacaksin. 16x4 64gb ddr3 RAM yanına güzel bir ekran kartı takip uyguna halledeceksin.
16gb ddr4 ram parasına 64gb ddr3 alınabilir.
Siz ne düşünüyorsunuz?
 
64gb ddr3ü napcan kanka
 
Bende i7 4790dan 2×8 ddr3 ram, 2060la kullaniyordum. 2060i sattım. Kasadan ekran kartini çıkarınca kasa parada etmiyor ddr3te. 16gb ram vardi her seye yetiyor zaten 64gb rami ne yapacaksinki
 
64gb ddr3ü napcan kanka
16gb ddr4 parasına alındığı için 64gb yazdım.
Neden?
Bende i7 4790dan 2×8 ddr3 ram, 2060la kullaniyordum. 2060i sattım. Kasadan ekran kartini çıkarınca kasa parada etmiyor ddr3te. 16gb ram vardi her seye yetiyor zaten 64gb rami ne yapacaksinki
64 GB gerek diye değil ucuz olduğunu belirtmek için yazdım.
Sistemi ne kadara satmak istedin? Rtx 2060 ile oynatmadigi oyun olmaz.
 
Son düzenleme:
16gb ddr4 parasına alındığı için 64gb yazdım.

Neden?

64 GB gerek diye değil ucuz olduğunu belirtmek için yazdım.
dostum nedeni yok mantıksız ddr3 64gb alacağın ram 2000 mhz olucak drr4 ise 3200 3600 olucak ciddi fark var ve ddr4 bir sistem dizmek varken neden ddr3 dizesin eğer bütçen yetiyorsa, ki şöyle bir şeyde var madem çok bütçen yok ddr3 mantıklı geldi sana neden 64 gb ddr3 alasın sistemin çok iyi olmayacak zaten fazlasıyla gereksiz
 
16gb ddr4 parasına alındığı için 64gb yazdım.

Neden?

64 GB gerek diye değil ucuz olduğunu belirtmek için yazdım.
Sistemi ne kadara satmak istedin? Rtx 2060 ile oynatmadigi oyun olmaz.
Ddr3 8x2 ram, 500w psu, 1tb hdd, i7 4790, birde eski ekran kartini da fazlalık diye taktim gt730. 4000bine yazan eden olmadı. 2060la kullanıyordum, ekran kartini cikarttigin anda eski sistemler para etmiyo. Duruyo oyle
 
dostum nedeni yok mantıksız ddr3 64gb alacağın ram 2000 mhz olucak drr4 ise 3200 3600 olucak ciddi fark var ve ddr4 bir sistem dizmek varken neden ddr3 dizesin eğer bütçen yetiyorsa, ki şöyle bir şeyde var madem çok bütçen yok ddr3 mantıklı geldi sana neden 64 gb ddr3 alasın sistemin çok iyi olmayacak zaten fazlasıyla gereksiz
64gb fiyat farkını anlatmak için yazdım. 64gb lazım diye değil.
 
Ancak overclock yaparak kullanabilirsin ama bu da RAM'inin ömrünü kısaltır haberin olsun
 
2026 yılında iphone 6 alınır mı gibi bir şey sormuşsun bence kral. ddr4 toplayabilirsin de ddr3 inanılmaz saçma olur.
 
Ddr3 8x2 ram, 500w psu, 1tb hdd, i7 4790, birde eski ekran kartini da fazlalık diye taktim gt730. 4000bine yazan eden olmadı. 2060la kullanıyordum, ekran kartini cikarttigin anda eski sistemler para etmiyo. Duruyo oyle
Bu tarz bir sistem arıyordum ama çok pahalı yaziyorlar diye vazgeçmiştim.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

2026 yılında iphone 6 alınır mı gibi bir şey sormuşsun bence kral. ddr4 toplayabilirsin de ddr3 inanılmaz saçma olur.
İ7 7700 yanına rtx 3060 alırsın ve oyunları rahat bir sekilde oynarsın. iPhone 6 ile kıyaslamak doğru olmamış bence.
 
Bu tarz bir sistem arıyordum ama çok pahalı yaziyorlar diye vazgeçmiştim.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


İ7 7700 yanına rtx 3060 alırsın ve oyunları rahat bir sekilde oynarsın. iPhone 6 ile kıyaslamak doğru olmamış bence.
İ7 7700 rtx 3060 bunları alabilecek bütçe var madem neden ddr3 düşünüyorsunuz hocam
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,307
Mesajlar
11,075,810
Üyeler
198,100
Son üye
sunlesscc
Geri
Top