Bu konu düzenlenmiştir.

Drop Plus alıyorum?
Valla forumda 300-400 TL bandında sürekli öneriyorlar.Adım soyadım gibi ezberledim kulaklığı.Alın hocam ne diyeyim daha gönlünüzü rahatlatmak için :D
 
Ben aldım 2 haftadır kullanıyorum. Gözlük kullandığım için bir süre sonra kafamı acıtmaya başlıyor onun dışında ses kalitesi çok iyi.
 
  • Muhteşem
Reaksiyonlar: Asag
Var bana da alır mısınız bir tane :D
 
Hayırlı olsun ne diyeyim :D
 
Aynı bütçede gamepower kizaru bulma ihtimalin var onada bakabilirsin dip ses sorununu bir işlemle halledebiliyosun snrm
 
Geri
Top