Bu konuda dava yer miyim?

JoulFly

80+
Katılım
25 Mart 2020
Mesajlar
120
Reaksiyon skoru
6
Arkadaşlar merhaba ben bir instagram adresi üzerinden bir sipariş ettim ve kargo yoldayken ürün iptali istedim, satıcı sayfasında herhangi bir yere ürün iptali yasak falan diye belirtmemiş sadece biografisinde değişim var iade yok yazıyor oysa ki ürün elimize bişe ulaşmadı, adamda 100 TL kargo ücreti yollamazsan emek hırsızlığından dava ederim diye tehtid ediyor
 
kargo parasını vermen isabetli olur, hakka girmekten korkmak daha isabetli davadansa. 100 tl kargo parası baya fazla ama satıcı da az değilmiş
 
Arkadaşlar merhaba ben bir instagram adresi üzerinden bir sipariş ettim ve kargo yoldayken ürün iptali istedim, satıcı sayfasında herhangi bir yere ürün iptali yasak falan diye belirtmemiş sadece biografisinde değişim var iade yok yazıyor oysa ki ürün elimize bişe ulaşmadı, adamda 100 TL kargo ücreti yollamazsan emek hırsızlığından dava ederim diye tehtid ediyor
tabii ki dava edemez öyle bir hakkı yok ne kadar yazarsa yazsın iade etmek istersen edecek bu senin hakkın hiç korkma direkt mahkemeye ver senin yerinde olsam çoktan mahkemeye vermiştim
 
Adam kargoya verdi ve iptalini kabul ettiyse, kargo paranı vermen adaletli bir yaklaşım olur. Aksi durumda iade almak zorunda değil.
 
Hiçbir şey yapamaz. Muhtemelen fatura bile kesmiyor. Kargoyu geri çevir. Tehdit edeceğine müşteriye nasıl davranılması gerektiğini öğrensin.
 
cayma hakkını kullanmıssın ödemek zorunda degılsın.bırak dava etsın iyi bir avukatla misli mislini alırsın
 
Hocam zaten amaç korkutmak ürünü alman için iade yok diye bir satış yapılamaz 14 gün hakkın var ama küçük işletmeler kargo parası verip sana gönderiyor e sen almayınca adam boşu boşuna kargo ücreti ödemiş oluyor ama kişi direk tehdit ettiği için engelli çakardım kargoyu da almazdım
 
kargo parasını vermen isabetli olur, hakka girmekten korkmak daha isabetli davadansa. 100 TL kargo parası baya fazla ama satıcı da az değilmiş
Sizin hakkınızı tanımayan kişiler için bu kadar ince düşünmenize gerek yok. Yoksa üzülen taraf olursunuz.
 
Arkadaşlar merhaba ben bir instagram adresi üzerinden bir sipariş ettim ve kargo yoldayken ürün iptali istedim, satıcı sayfasında herhangi bir yere ürün iptali yasak falan diye belirtmemiş sadece biografisinde değişim var iade yok yazıyor oysa ki ürün elimize bişe ulaşmadı, adamda 100 TL kargo ücreti yollamazsan emek hırsızlığından dava ederim diye tehtid ediyor
Merhabalar,
Öyle bir sebeple işlem yapamayacağını söylemek isterim. Ancak bu gibi küçük butik hesapları için kargo ücretleri cidden hatrı sayılır ücretler. Ve satıcı sana barkod kestikten sonra sen iptal edersen adam minimum 35-40₺ içerde kalıyor hiç bir şey yapmadan kargo ücretinden. Bu tür butik hesapları fatura bile kesmediğinden kendi kusurunun yanında sizin için şikayette bulanacağını hiç sanmıyorum hocam.
Bu zararını karşılayabilirsiniz tabii ki buda size kalmış.
100₺ için o kadar firmanın sana dava açacağına kendi bile inanmamıştır göz korkutmak amaç. Tabii para iadeni yapmayabilir :D
 
Dava açmak daha pahalı hiç o zahmete gireceğini sanmıyorum ki açsa hangi konudan açacak. Göz korkutmak istemiş. Yukarıda arkadaşın dediği gibi engeli basardım kargoyu da almazdım.
 
Geri
Top