Bu mouse alınır mı??

2. ELE ÇOK yanaşma ben aldım sensçü hafifi sorunlu
 
2. ELE ÇOK yanaşma ben aldım sensçü hafifi sorunlu

Aldığın ürüne göre değişir. Bende ikinci el aldım çok da memnunum. O yüzden ikinci el yanaşma değil, alacağın ürün için uyarsan arkadaşı daha iyi yorum olur.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,644
Mesajlar
11,069,194
Üyeler
197,950
Son üye
Mezomorto
Geri
Top