Bu mouse alınır mı??

2. ELE ÇOK yanaşma ben aldım sensçü hafifi sorunlu
 
2. ELE ÇOK yanaşma ben aldım sensçü hafifi sorunlu

Aldığın ürüne göre değişir. Bende ikinci el aldım çok da memnunum. O yüzden ikinci el yanaşma değil, alacağın ürün için uyarsan arkadaşı daha iyi yorum olur.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,686
Mesajlar
11,069,762
Üyeler
197,964
Son üye
silencio2000
Geri
Top