Bu Parçayı Nasıl Kullanabilirim ??

dangal

80+
Katılım
1 Haziran 2021
Mesajlar
65
Reaksiyon skoru
30
Arkadaşlar labtop soğutucu yaptım.Bu parçayı kademe ayarı olsun diye kullancam.Nerden söktüm bilmiyorum ama işe yarar mı ?
Devreye nasıl bağlamam gerekiyor ?
 

Ekler

  • B17C5FC1-29BB-48CD-8E13-97A35B2E27C2.jpeg
    B17C5FC1-29BB-48CD-8E13-97A35B2E27C2.jpeg
    945.7 KB · Hit: 50
Voltajı 2 adet diyotla kademeli olarak veriyor. Üstteki diyottan 12 volt girmeniz lazım alttaki diyottan ise çıkış alırsınız. Multimetre niz varsa ölçerek denemeniz daha iyi olur.
 
Arkadaşlar labtop soğutucu yaptım.Bu parçayı kademe ayarı olsun diye kullancam.Nerden söktüm bilmiyorum ama işe yarar mı ?
Devreye nasıl bağlamam gerekiyor ?
Basit bir regule devresi yaparsan istediğin işlemi gerçekleştirilirsin
 
Arkadaşlar labtop soğutucu yaptım.Bu parçayı kademe ayarı olsun diye kullancam.Nerden söktüm bilmiyorum ama işe yarar mı ?
Devreye nasıl bağlamam gerekiyor ?
Alttaki kablolara 12 volt bağladım üssten çıkış aldım.İstediğim şekilde kademeli oldu ama Üstten bağlasaydım ne değişmiş olurdu ?
 
Diyotlar yönlü olarak çalıştığı için elektriği geçirmezdi.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,340
Mesajlar
11,076,196
Üyeler
198,108
Son üye
Miran_çakar
Geri
Top