Wilot
80+ Bronze
- Katılım
- 1 Eylül 2022
- Mesajlar
- 735
- Reaksiyon skoru
- 181
void UAudioCaptureFunctionLibrary::OnAudioCaptureCallBack(const float* AudioData, int32 NumFrames, int32 NumChannels)Bu kısımda hata alıyorum Class UAudioCaptureFunctionLibrary has no member 'OnAudioCaptureCallBack' of type void(const float* AudioData, int32 NumFrames, int32 NumChannels)şeklinde, kütüphane içerisinde sanırım fonksiyonu bulamıyor yanlış veya eksik kütüphane olabilir gibi düşünüyorum. Amacım bir node tasarlayarak 2 exec pininden biir tanesini mikrofon kaydını açıp diğeri mikrofon kaydını durdurması, bunun için burada ne kullanabilirim nasıl yapabilirim yardımcı olabilecek var mı?
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
Unreal Engine 5.5.3 sürümü kullanıyorum