C++ ile mikrofon kaydı başlatmak

Wilot

80+ Bronze
Katılım
1 Eylül 2022
Mesajlar
735
Reaksiyon skoru
181
void UAudioCaptureFunctionLibrary::OnAudioCaptureCallBack(const float* AudioData, int32 NumFrames, int32 NumChannels)Bu kısımda hata alıyorum Class UAudioCaptureFunctionLibrary has no member 'OnAudioCaptureCallBack' of type void(const float* AudioData, int32 NumFrames, int32 NumChannels)şeklinde, kütüphane içerisinde sanırım fonksiyonu bulamıyor yanlış veya eksik kütüphane olabilir gibi düşünüyorum. Amacım bir node tasarlayarak 2 exec pininden biir tanesini mikrofon kaydını açıp diğeri mikrofon kaydını durdurması, bunun için burada ne kullanabilirim nasıl yapabilirim yardımcı olabilecek var mı?
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Unreal Engine 5.5.3 sürümü kullanıyorum
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,172,632
Mesajlar
10,569,360
Üyeler
186,217
Son üye
BayBatur
Geri
Top