Bende Casper Excalibur G870, i5-12450H, RTX 4060 105W model laptop var.Arkadaşımdaki 3050 ekran kartına ve 10. nesil i5 işlemciye sahip laptop, çoğu oyunda benden daha fazla FPS veriyordu.Birkaç kez garantiye gönderdim. Bir keresinde "üründe sorun yok" dediler ama müşteri memnuniyeti adına cihazı değiştirdiler.Yaklaşık 6 ay sorunsuz şekilde kullandım. Ancak tekrar ekran kapanmaları gibi sorunlar yaşadım ve tekrar garantiye gönderdim.Bu sefer klavyemle alakalı bir sorun çıktı. Hepsini toplayıp tekrar gönderdim.Garanti, klavyede sıvı teması olduğunu, dış kasada çizikler olduğunu ve benzeri şeyler söyledi.Oysa kasa bana ait değildi; hatta RTX sticker’ındaki bazı yerlerin aşınmış ve soltarafdaki el koyduğumuz yerdede renk atmaları aşınmış olduğunu ama bana gösterilen cihazdaki o yerlerin ilk gunki gibi temiz olduğunu görselleri ile gönderdim olduğunu gösterdim.Casper’ın üst düzey bir yetkilisi beni aradı, kendisiyle konuştuk.Yaşadığım sorunların müşteri memnuniyeti adına tekrar düzeltileceği söylendi.Şu an elimde olan laptopta yine klavye sorunları var.Laptopun anakartı hariç hiçbir parçası önceki cihazımdan değil.Ara ara klavye yine basmıyor.Ancak artık garantiye gönderme konusunda güvenim kalmadı.Cihaz sonkez elime değiştirilmiş parçalar ile geldiği gun 2 adet telefonla pc nin belli olmayan yerlere pvc kalemle işaretler koydumMuhtemelen yeni bir klavye alacağım ama acil bir sorun olmadıkça garantiye bakım için göndermenizi önermem.
Alıntıyı görüntüle