LineaTurco
80+ Gold
- Katılım
- 18 Aralık 2020
- Mesajlar
- 5,127
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 3,102
- İsim
- Zeki Müren
Arkadaşlar daha demin bir konu gördüm tamam top 15teydi ama bizim durum birazcık farklı şimdi öncelikle zaten 8mb/s olan 6.5 ile geliyor tüm cihazlarda wi-fi kapalıyken ethernet kablosu ile bağlantıda.
Bunun yanında zaten 15 metreden çekmeyen bir internetimiz var sonra biz bunu bildirmek için aradık müşteri hizmetlerini söyledik dediler ki 48 saat içinde arkadaşlar gelicek dedi 1 hafta oldu hala gelmediler modeme bakmak için geleceklerdi modemde sıkıntı var mı diye bunda da gelmediler fakat sonra bir arama yapmışlardı gelip bakacağız eğer sorun tesisattaysa 50tl ödersiniz ve sorunu düzeltiriz bizdeyse ücretsiz dediler onunun için de gelmediler zaten tüketici hakem heyetine gereken hızı vermiyor diye bir de internet çekmiyor diye başvuruda bulunmuştum 1.5-2 aydır cevap gelmiyor müşteri hizmetlerine çıkmak istediğimizi de söyleyince cayma bedeli olarak bayağı bir para çıkarttılar bunu ödememek için tekrar şikayet oluşturmalı mıyım bu gelmeme sorunlarını içeren?
Bunun yanında zaten 15 metreden çekmeyen bir internetimiz var sonra biz bunu bildirmek için aradık müşteri hizmetlerini söyledik dediler ki 48 saat içinde arkadaşlar gelicek dedi 1 hafta oldu hala gelmediler modeme bakmak için geleceklerdi modemde sıkıntı var mı diye bunda da gelmediler fakat sonra bir arama yapmışlardı gelip bakacağız eğer sorun tesisattaysa 50tl ödersiniz ve sorunu düzeltiriz bizdeyse ücretsiz dediler onunun için de gelmediler zaten tüketici hakem heyetine gereken hızı vermiyor diye bir de internet çekmiyor diye başvuruda bulunmuştum 1.5-2 aydır cevap gelmiyor müşteri hizmetlerine çıkmak istediğimizi de söyleyince cayma bedeli olarak bayağı bir para çıkarttılar bunu ödememek için tekrar şikayet oluşturmalı mıyım bu gelmeme sorunlarını içeren?