DarkLegion
80+
- Katılım
- 1 Nisan 2020
- Mesajlar
- 99
- Reaksiyon skoru
- 14
BEn kararsız kaldım sizin görüşlerinizi alıyım dedim
Kendin dene hangisini seversen onu kullan ben gx kullanıyorum VPN ve Reklam Engelleyici özelliği çok güzelBEn kararsız kaldım sizin görüşlerinizi alıyım dedim
Benim Tercihim "Microsoft Edge" Gayet Hızlı Ve StabilBEn kararsız kaldım sizin görüşlerinizi alıyım dedim
İkisini de kullandım bence chrome daha iyi.BEn kararsız kaldım sizin görüşlerinizi alıyım dedim