Chrome mu ? Opera GX mi ?

Opera GX
 
Bilgisayarın iyi ise Opera GX çok iyi bir görünüme ve daha fazla özelliğe sahip ben onu kullanırdım ancak benim bilgisayarım yavaş olduğu için oyun oynarken vs arkadan tarayıcıyı açınca çok kasıyordu hatta video izlerken bile kasıyordu ondan dolayı tekrar chrome ye geçtim bi gün güzel bilgisayarım olur ise opera gx i tercih ederim. Operanın bana göre tek eksiği bu sayfayı türkçeye çevir olmamasıç
 
Opera
 
Opera GX
 
Opera GX in daha fazla özelliği var ama ben rahat hissettiğim için chrome kullanıyorum
 
Opera GX kullanıyorum çok iyi görünümü özellikleri öneririm. İstersen Chrome da kullan sana kalmış.
 
Geri
Top