zaten hep var çok basite indirgemişler.Boyner müşteri hizmetleri aradı, yüzde 25 kupon teklifi yaptılar. Bilginize
başvurmadım. olumlu sonuç çıkar mı başvurmalı mıyım sizce.hakem heyetine başvurdunuz mu? başvuru metni var mı
Henüz vaktim olmadı ama başvuru yapacağım. Bugün yüzde 25 teklif eden müşteri hizmetlerine de söyledim. Sistemsel hata olabilir ancak ben iptal başvurusu yapmışım gibi göstermeniz usulsüzlük. Zaten uygulamaya girince yüzde 30 indirim alıyorum. Bu mu özür dedim. Kazanırım kazanmam fark etmez. At koşturamayacaklarını bilsinler en azından bana yeter.hakem heyetine başvurdunuz mu? başvuru metni var mı
Tek parça sipariş eden kişilerin siparişleri kargoya verilmiş. Birden fazla ürün verenlerin siparişleri iptal edilmiş. Böyle bir bilgi okudum. Hangi duruma göre bu iptalleri yapmışlar bilmiyorum.
aradılar 500 tl tanımlayalım dediler, iyi tanımlayın dedim. bu benim başvuru yapmama engel olur muHenüz vaktim olmadı ama başvuru yapacağım. Bugün yüzde 25 teklif eden müşteri hizmetlerine de söyledim. Sistemsel hata olabilir ancak ben iptal başvurusu yapmışım gibi göstermeniz usulsüzlük. Zaten uygulamaya girince yüzde 30 indirim alıyorum. Bu mu özür dedim. Kazanırım kazanmam fark etmez. At koşturamayacaklarını bilsinler en azından bana yeter.
Bana 400 tl teklif ettiler yüzde 25 ten sonra. Arayan görevliye, ürün gönderimleri olmuş. Madem hata var neden kargoya verildi dedim. Bir kaç kişi daha aradı, araştırıyoruz dedi. İyi dedim araştırın. Bence kabul etmende mahsur yok ancak ben kabul etmedim.aradılar 500 TL tanımlayalım dediler, iyi tanımlayın dedim. bu benim başvuru yapmama engel olur mu
Aç gözlülüğün hazin sonuTek parça sipariş eden kişilerin siparişleri kargoya verilmiş. Birden fazla ürün verenlerin siparişleri iptal edilmiş. Böyle bir bilgi okudum. Hangi duruma göre bu iptalleri yapmışlar bilmiyorum.
Lafa bak çay demleAç gözlülüğün hazin sonu