Neler Yeni

🔥İndirim 🔥Corsair Dominator Platinum RGB DDR5 64'GB (2x32GB) 64'GB 5600MHz RAM 4.134'TL🔥

Kürşat Arslan

80+ Silver
Katılım
15 Aralık 2020
Mesajlar
3,369
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,561
Konum
Ankara
İsim
Kürşat Arslan
İlgilendiği Kategoriler
İNDİRİM PAYLAŞIMLARI, MİNİNG, GAMİNG PC BİLEŞENLERİ

Kürşat K.T.K

80+ Titanium
Katılım
6 Ocak 2021
Mesajlar
22,005
Dahası  
Reaksiyon skoru
15,617
Yaş
27
Konum
İstanbul / Esenler
İsim
Kürşat
İlgilendiği Kategoriler
Elektrik elektronik sistemleri - Bilgisayar Sistemleri - İnternet Hizmetleri Teknik Destek - Teknolojiye dair her şey
Instagram
kursat.kutukcu
Facebook
kursat.kutukcu.1
Müşteri hizmetleri kendinden emin şekilde bana 64 dedi bana 🙃
Mesaj otomatik birleştirildi:


Senin şansına tecrübeli temsilci gelmiş 😄
4 Ayrı temsilci ile görüştüm hepsi aynısı dedi ürünler 32 5600 geliyor iade ile de uğraşmak cabasi 1 ay beklicez kupon vs de yok garanti de yok
 

Shaco

80+ Bronze
Katılım
12 Kasım 2021
Mesajlar
1,760
Nereden bakarsan bak konu fail :kekw:
 

Fatih534

80+ Bronze
Katılım
16 Şubat 2022
Mesajlar
1,032

(2x16GB)​

8653AE34-052E-4A16-BD3A-0EC822EB5115.jpeg
 

Erdem Arslan

80+ Silver
Katılım
21 Mayıs 2022
Mesajlar
4,729
Dahası  
Reaksiyon skoru
3,270
İsim
Erdem Arslan
İlgilendiği Kategoriler
Sağlık, Spor, Yabancı Dil
Amazon da ava başlamış galiba bu ramler sürekli indirimde ama hatalı başlık
 

90's

80+
Katılım
28 Ağustos 2020
Mesajlar
331
Dahası  
Reaksiyon skoru
116
İsim
Kush
Ramler i kabul görecek bir sürede kullananlar var mı? Kronik falan olabilir mi sürekli gündemde :LOL:
 

ZaneYugi

80+ Bronze
Katılım
26 Mart 2022
Mesajlar
1,065
Dahası  
Reaksiyon skoru
609
İsim
Uğur Ak
İlgilendiği Kategoriler
Ekran kartı, Sıcak fırsatlar, Oyunlar, Monitör
Hala şunu anlamıyorum ve bunda ısrar edeni de anlamıyorum. Yok başlığı böyle, yok bana müşteri hizmetleri şöyle dedi. Ya az şu teknik ayrıntılar kısmına bakmak çok mu zor anlamıyorum. Ürün alırken adı dışında ben altta buraya da her zaman bakıyorum. 3 saniyeyi alır.

Burada (teknik ayrıntılar kısmında) tuhaf bir şey görüyorsanız.
Fiyatta anormal iyiyse. 64 gelmeyince Amazon'a laf atanlar komik duruma düşüyor.

Bilerek alıp şansını deneyenlere bir şey demiyorum (adam şey diyebilir şansımı denedim gelse iyi olurdu ama olmadı, ona okeyim). Ama ürün gelince amazon bana yanlış ürün gönderdi diyenler (Amazon'a isyan edenler, Amazon beni kandırdı diyenler, farklı ürün gönderdi diyenler) neyin kafasını yaşıyor cidden anlamıyorum . Müşteri hizmetleri ürünü nerden bilsin adına bakıyor adı bu diyor o kadar.

1680165368349.png
 
Son düzenleme:

Robius

80+ Bronze
Katılım
15 Mart 2022
Mesajlar
1,470
Hala şunu anlamıyorum ve bunda ısrar edeni de anlamıyorum. Yok başlığı böyle, yok bana müşteri hizmetleri şöyle dedi. Ya az şu teknik ayrıntılar kısmına bakmak çok mu zor anlamıyorum. Ürün alırken adı dışında ben altta buraya da her zaman bakıyorum. 3 saniyeyi alır.

Burada (teknik ayrıntılar kısmında) tuhaf bir şey görüyorsanız.
Fiyatta anormal iyiyse. 64 gelmeyince Amazon'a laf atanlar komik duruma düşüyor.

Bilerek alıp şansını deneyenlere bir şey demiyorum (adam şey diyebilir şansımı denedim gelse iyi olurdu ama olmadı, ona okeyim). Ama ürün gelince amazon bana yanlış ürün gönderdi diyenler (Amazon'a isyan edenler, Amazon beni kandırdı diyenler, farklı ürün gönderdi diyenler) neyin kafasını yaşıyor cidden anlamıyorum . Müşteri hizmetleri ürünü nerden bilsin adına bakıyor adı bu diyor o kadar.

Alıntıyı görüntüle
Müşteri hizmetleri de oraya bakmayı öğrensin çok mu zor? Siz gayet rahat bakabiliyorsunuz.
 

bosbelesbiri

80+ Silver
Katılım
25 Ocak 2022
Mesajlar
3,441
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,556
İsim
ali
Müşteri hizmetleri de oraya bakmayı öğrensin çok mu zor? Siz gayet rahat bakabiliyorsunuz.
Hocam müşteri hizmetleri dediğiniz insanlar günde kaç insanla uğraşıyor...Hepsine tek tek açıklamasından ürün koduna bakmaya kadar zaman ayırsa işin içinden onlar da çıkamaz.Herkes kendi alıcağı ürünün özelliklerine bakabilir.Şahsen bende bi ürün almadan önce özelliklerine bakıyorum hatta bazen 2-3 siteden de bakıyorum.Bazı sitelerde daha detaylı oluyor.
 

ZaneYugi

80+ Bronze
Katılım
26 Mart 2022
Mesajlar
1,065
Dahası  
Reaksiyon skoru
609
İsim
Uğur Ak
İlgilendiği Kategoriler
Ekran kartı, Sıcak fırsatlar, Oyunlar, Monitör
Müşteri hizmetleri de oraya bakmayı öğrensin çok mu zor? Siz gayet rahat bakabiliyorsunuz.
Her iş hazır gelsin size zaten. 3 saniye ayırmak sizin için zor ama müşteri temsilcisine ulaşmaya çalışıp şunun parça numarası ne diye aşağıdaki şeyi mi soracaksınız zaten orada var... Hep başkaları hazır baksın söylesin. Buna bile mazeret bulmaya çalışıyor beyinler. Bizdeki şu zihniyet bir türlü gitmiyor bu kafada devam edin hep suçu başkasında arayın. Kendimiz bir şeyleri farketmemiz lazım.

Adamlara binlerce mesaj gidiyordur. 3 saniyeyi ayırıp baksanız da 1 müşteri mesajına boşuna bakmasalar olmaz mı?
 

Robius

80+ Bronze
Katılım
15 Mart 2022
Mesajlar
1,470
Her iş hazır gelsin size zaten. 3 saniye ayırmak sizin için zor ama müşteri temsilcisine ulaşmaya çalışıp şunun parça numarası ne diye aşağıdaki şeyi mi soracaksınız zaten orada var... Hep başkaları hazır baksın söylesin. Buna bile mazeret bulmaya çalışıyor beyinler. Bizdeki şu zihniyet bir türlü gitmiyor bu kafada devam edin hep suçu başkasında arayın. Kendimiz bir şeyleri farketmemiz lazım.

Adamlara binlerce mesaj gidiyordur. 3 saniyeyi ayırıp baksanız da 1 müşteri mesajına boşuna bakmasalar olmaz mı?
Eminim senin bu mesajın tüm amazon müşterilerine ulaşır ve herkes bundan sonra ürün kodlarına bakar. Herkesi bilinçlendirdiğin için teşekkürler.
 

cakall53

80+
Katılım
3 Nisan 2022
Mesajlar
64
Dahası  
Reaksiyon skoru
27
İsim
Celal
Neyi savunuyorsunuz anlamıyorum ben. Ürün başlığını yanlış giren amazon, ürünün hakkında doğru bilgiyi veremeyen amazon çalışanı ama suçlu ürünü alan kişi...

Alıcı ürünün içeriğine, inciğine cıncığına bakmak zorunda değil. Eğer verdiği bilgiler hatalıysa bu hatayı telafi etmek zorunda olan amazondur.
 
Top Bottom