Kürşat Arslan
80+ Silver
- Katılım
- 15 Aralık 2020
- Mesajlar
- 3,612
- Reaksiyon skoru
- 1,672
Müşteri temsilcisi yazanı söylüyor. Yazım hatalı. Yine de teşekkürler kardeşim
Müşteri temsilcisi yazanı söylüyor. Yazım hatalı. Yine de teşekkürler kardeşim
4 Ayrı temsilci ile görüştüm hepsi aynısı dedi ürünler 32 5600 geliyor iade ile de uğraşmak cabasi 1 ay beklicez kupon vs de yok garanti de yokMüşteri hizmetleri kendinden emin şekilde bana 64 dedi bana
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
Senin şansına tecrübeli temsilci gelmiş![]()
Müşteri hizmetleri de oraya bakmayı öğrensin çok mu zor? Siz gayet rahat bakabiliyorsunuz.Hala şunu anlamıyorum ve bunda ısrar edeni de anlamıyorum. Yok başlığı böyle, yok bana müşteri hizmetleri şöyle dedi. Ya az şu teknik ayrıntılar kısmına bakmak çok mu zor anlamıyorum. Ürün alırken adı dışında ben altta buraya da her zaman bakıyorum. 3 saniyeyi alır.
Burada (teknik ayrıntılar kısmında) tuhaf bir şey görüyorsanız.
Fiyatta anormal iyiyse. 64 gelmeyince Amazon'a laf atanlar komik duruma düşüyor.
Bilerek alıp şansını deneyenlere bir şey demiyorum (adam şey diyebilir şansımı denedim gelse iyi olurdu ama olmadı, ona okeyim). Ama ürün gelince amazon bana yanlış ürün gönderdi diyenler (Amazon'a isyan edenler, Amazon beni kandırdı diyenler, farklı ürün gönderdi diyenler) neyin kafasını yaşıyor cidden anlamıyorum . Müşteri hizmetleri ürünü nerden bilsin adına bakıyor adı bu diyor o kadar.
Alıntıyı görüntüle
Hocam müşteri hizmetleri dediğiniz insanlar günde kaç insanla uğraşıyor...Hepsine tek tek açıklamasından ürün koduna bakmaya kadar zaman ayırsa işin içinden onlar da çıkamaz.Herkes kendi alıcağı ürünün özelliklerine bakabilir.Şahsen bende bi ürün almadan önce özelliklerine bakıyorum hatta bazen 2-3 siteden de bakıyorum.Bazı sitelerde daha detaylı oluyor.Müşteri hizmetleri de oraya bakmayı öğrensin çok mu zor? Siz gayet rahat bakabiliyorsunuz.
Her iş hazır gelsin size zaten. 3 saniye ayırmak sizin için zor ama müşteri temsilcisine ulaşmaya çalışıp şunun parça numarası ne diye aşağıdaki şeyi mi soracaksınız zaten orada var... Hep başkaları hazır baksın söylesin. Buna bile mazeret bulmaya çalışıyor beyinler. Bizdeki şu zihniyet bir türlü gitmiyor bu kafada devam edin hep suçu başkasında arayın. Kendimiz bir şeyleri farketmemiz lazım.Müşteri hizmetleri de oraya bakmayı öğrensin çok mu zor? Siz gayet rahat bakabiliyorsunuz.
Eminim senin bu mesajın tüm amazon müşterilerine ulaşır ve herkes bundan sonra ürün kodlarına bakar. Herkesi bilinçlendirdiğin için teşekkürler.Her iş hazır gelsin size zaten. 3 saniye ayırmak sizin için zor ama müşteri temsilcisine ulaşmaya çalışıp şunun parça numarası ne diye aşağıdaki şeyi mi soracaksınız zaten orada var... Hep başkaları hazır baksın söylesin. Buna bile mazeret bulmaya çalışıyor beyinler. Bizdeki şu zihniyet bir türlü gitmiyor bu kafada devam edin hep suçu başkasında arayın. Kendimiz bir şeyleri farketmemiz lazım.
Adamlara binlerce mesaj gidiyordur. 3 saniyeyi ayırıp baksanız da 1 müşteri mesajına boşuna bakmasalar olmaz mı?