Neler Yeni

Corsair teknik destek

Quepardo

80+ Bronze
Katılım
15 Ağustos 2020
Mesajlar
841
Dahası  
Reaksiyon skoru
309
İsim
Berkem Özevim
Arkadaşlar burada inceleme olarak sizinle corsair teknik destek deneyimimi paylaşacağım
Öncelikle benim eski kulaklığım corsair vois elite rgb usb modeliydi kablo soyulması boya atması ped yırtılması gibi bir sürü şey olmuştu 1.5 senede ben de ömrünü doldurmuş diyerek daha kaliteli ve pahalı olan virtuosoyu aldım
Deri kulak pedleri terlettiği için corsairden kumaş kulak yastığı rica ettim ve bana kutudan çıkanın aynısını yolladılar bunu belirttiğimde ise kumaş olmadığı için öyle olmuş olabilir o sizde kalsın çok özür dileriz dediler baktığınızda sorun çözülmemiş olabilie ama bedavadan yedek yolladılar ve çok ilgililerdi
Ancak asıl olay burada değil, asıl olay ben yeni kulaklık aldıktan ve destek ekibindeki bu ilgiyi gördükten sonra eski kulaklığım olan void elite usb için mail attım açıkcası sadece kulak yastığı yollamalarını bekliyordum
Adamlar direkt olarak istediğim kalitede ürün yapamadıkları içib özür dilediklerini ve değişim sağlayacaklarını kargoyu ücret ödemeden onlara yollamamı ve kulaklık onlara ulaştığında bana yenisini yollayacaklarını söylediler ben de siyah olan kulaklığım yerine boya soyulması olmaması için beyaz olanı yollayıp yollayamayacaklarını sordum, normalde bunu yapabileceklerini ancak stok olmadığı için yapamadıklarını belirtip özür dilediler.
Son olarak asıl noktaya geliyorum beklesem ya da fark ödeyip wireless olanı alsam olur mu dediğimde istediğiniz ürünün stoğu olmadığı için wireless olanı istisna yaparak bedavaya yollayacağız dediler .
Ben böyle bir garanti ekibini sadece 3-4 sene önceki iphone da görmüştüm güncelde nasıllar bilmiyorum ancak en ufak sorunda değişim/parça tedariği yapmaları ve bu kadar ilgili olmaları benden 10/10 aldı bundan sonra alacağım ekipmanlarda ilk corsair e bakıcam.
Alın aldırın arkadaşlar.
 
Top Bottom