Dogukappa
80+ Bronze
- Katılım
- 21 Mayıs 2022
- Mesajlar
- 1,101
Dahası
güncel durum nedir hocam değişim yapıldı mı?Öncelikle konuyu takip eden varsa diye buraya bir geribildirim bırakacağım kulaklıkla alakalı. Kulaklığı 06.05.2024 tarihinde teslim aldım kutuyu açtığımda gerçekten premium bir his yaşattı bana ürünün kendisi ve kutulaması olsun ardından ürünün kurulumuna geçtim ama şansızlık beni buldu ki ürünün kulaklığın içinde gelen bataryası ölü çıktı ne kabloyla şarj oluyordu ne de deac istasyonu üzerinden şarj oluyordu ve kulaklıkta şarja taktıktan sonra açtığımda ise durmadan ötüyordu ses çıkarıp bende yedek batarya ya geçtim ve sorunum çözüldü ama kulaklığın içinden çıkan batarya hala şarj olmuyordu neyse SteelSeries'den batarya talep ederim dedim daha önce Rival 600 mouse sahiptim ve yan kapakları yapıştırma silikon kapak olduğundan eridiği için 3-4 kere garantiden kapak talebim olmuştu ve SteelSeries Türkiye bu konuda yardımcı olmuştu tekrardan hem SteelSeries globale hem de Türkiye'ye mail attım sağ olsun global 24 saat içinde döndü ama SteelSeries Türkiye hala dönüş sağlamadı ben maili cihaz elime ulaştığı gün attım bugün 09.05.2024 siz düşünün ne kadar ilgili olduklarını hatta gittim Instagram'dan DM attım gene cevap alamadım. SteelSeries globalle görüşmem hızlı sonlandı çünkü satın aldığım yerden destek alabileceğimi söylediler bu konu hakkında ve sorunu çözemeyince bende satıcı firma ile görüştüm. Ürünü bu arada Amazon aracılığı ile Teknobiyotik'ten aldım sağ olsunlar kendileri destek mesajlarına aynı gün içinde dönüş sağladılar ve bana arıza için gerekli bilgileri verdiler bende kargolayıp ürünü bugün geri yolladım ayrıyeten batarya sorunu ile bitmedi olay 08.05.2024 tarihinde ise kulaklığı kullanırken bir anda chatmix özelliğinin çalışmadığını fark ettim önce kabloları çıkarıp taktım Türk mantığı sonrasında kulaklığı aç kapa yaptım yetmedi deaci resetledim PC resetledim uygulamayı aç kapa yaptım gene düzelmedi SteelSeries GG üzerinden daha önce bağlı olduğu gözüken kulaklık bir anda bağlı değil demeye başladı ve bu yüzden sanırsam kulaklığımın chatmixi çalışmıyordu kulaklığı kablolu bağlayıp deneyim dedim gene sorun çözülmedi gider ayak ikinci bir sorunlada karşılaşmış oldum ama şunu söylemeliyim ki ilk iki gün aldığım performanstan aşırı memnundum müzik dinlemek olsun oyunlara özel sonar ayarlaması olsun hatta sonarda sesleri duruma göre ayırıp ona göre ses vermesi olsun aşırı güzel ve rahattı gerçekten 14K paraya verilen hizmeti aldığımı hissettim ama bu zevk kısa sürdü umarım ürün değişir çünkü tüketici haklarıyla uğraşmak istemiyorum 6 ay sürüyor oradan cevap alıp ürünün değişmesi o zamana kadar da ne paranın değeri kalıyor ne de ürünün zevki. Aklınızda olan bir soru varsa cevaplayabilirim bu arada.