Counter Strike 2 Vac Oynayış Şekliniz Düzensiz Banı

HamitA

80+
Katılım
13 Eylül 2024
Mesajlar
8
Reaksiyon skoru
0
Oyunda herhangi bir hile yazılımı veya üçüncü part programlar çalıştırmadığım halde sürekli oyundan Vac cezası yiyorum. Bunun bir çözümü falan yok mu acaba sorunu da tam anlamadım hile kullanmaığım için çünkü. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
 

Ekler

  • görsel_2026-06-22_023451174.webp
    görsel_2026-06-22_023451174.webp
    46.2 KB · Hit: 75
  • Ekran görüntüsü 2026-06-22 023345.webp
    Ekran görüntüsü 2026-06-22 023345.webp
    46.1 KB · Hit: 75
Toxic olduğun için yiyorsun.
 
Toxic değilim ama toxic oldum diyelim bundan dolayı maç ortasında maç iptal edilir mi?
Nope

Belki bir çok iyi, bir çok kötü oynuyorsunuz veya ara sıra giriyorsunuz? Hiç bilgim yok, tahmin ediyorum.
 
kanka task bar hero kullanıyor isen ondan dolayı olabilir aynı muabbeti bende yasadım sadece task bar acıktı dün ban yedim ve her hangi bir dönüş yok
 
Diğer konuyu okuyunca, güven faktörünü hatırladım, görünüşü göre 200 dolar gibi bir şey harcadıysan steam hesabına banlanmıyormuşun. Bir takım kişiler hesapları hileyle 20k elo boost yapıp sonra 600-800 usd satıyorlarmış. 200 usd ile "korumayı" satın alıp 🙃 hileden de ban yemiyorlar.

Hesabında harcama yoksa belki güvenmiyordur, sonuçta Steam'ın ai si midir sistemi midir b*k gibi
 
Nope

Belki bir çok iyi, bir çok kötü oynuyorsunuz veya ara sıra giriyorsunuz? Hiç bilgim yok, tahmin ediyorum.
Superbox kullanıyorum yaşadığım yerde altyapı olmadığı için o yüzden bazı sunucularda yüksek pingden dolayı kötü oynayabiliyorum. Ama genel olarak performansım çok dalgalı değil. Oyuna 1 2 ay gibi bir süre ara versem hesabım adına olumlu olur mu acaba.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

kanka task bar hero kullanıyor isen ondan dolayı olabilir aynı muabbeti bende yasadım sadece task bar acıktı dün ban yedim ve her hangi bir dönüş yok
Task bar hero ne demek knka
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Diğer konuyu okuyunca, güven faktörünü hatırladım, görünüşü göre 200 dolar gibi bir şey harcadıysan steam hesabına banlanmıyormuşun. Bir takım kişiler hesapları hileyle 20k elo boost yapıp sonra 600-800 usd satıyorlarmış. 200 usd ile "korumayı" satın alıp 🙃 hileden de ban yemiyorlar.

Hesabında harcama yoksa belki güvenmiyordur, sonuçta Steam'ın ai si midir sistemi midir b*k gibi
Evet güven faktörü kısmını bende gördüm ama benim ki ne durumda şu an bilmiyorum büyük ihtimal düşüktür ama bu banlardan dolayı 2 3 haftadır ban yiyorum bu sebepten dolayı.
 
fazla elo üstü oynayıp rapor yiyorsan normal yan çarlarımda çok yaşıyordum bunu, bide oyun motorunun bozukluğuyla alakalı biraz çokta bi çözümü yok
 
ben ayda 3-5 el oynar kasa düşürür çıkarım hiç başıma gelmedi bence alakası yoktur bunla
Eskiden bende öyleydim sadece bu bir iki aydır bir tık fazla oynuyorum cephanelik bileti kasmak istememden dolayı.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

fazla elo üstü oynayıp rapor yiyorsan normal yan çarlarımda çok yaşıyordum bunu, bide oyun motorunun bozukluğuyla alakalı biraz çokta bi çözümü yok
1500 civarı seçkin seviyem var. Oyuna bir müddet ara verirsem güven faktörüden yana veya bu yediğim banlardan yana olumlu bir etkisi olur mu acaba bir bilginiz var mı acaba bu konuda.
 
Son düzenleme:
ben ayda 3-5 el oynar kasa düşürür çıkarım hiç başıma gelmedi bence alakası yoktur bunla
Bilmem ki, bende haftaya birkaç kez. Makine ne düşünür bilemiyorum. Mantıklı bir şey olsa kimse hileden veya sistemden yakınmazdı. Her şeyi düşünmek lazım😂
 
Eskiden bende öyleydim sadece bu bir iki aydır bir tık fazla oynuyorum cephanelik bileti kasmak istememden dolayı.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


1500 civarı seçkin seviyem var. Oyuna bir müddet ara verirsem güven faktörüden yana veya bu yediğim banlardan yana olumlu bir etkisi olur mu acaba bir bilginiz var mı acaba bu konuda.
o bir işe yaramaz
 
Bilmem ki, bende haftaya birkaç kez. Makine ne düşünür bilemiyorum. Mantıklı bir şey olsa kimse hileden veya sistemden yakınmazdı. Her şeyi düşünmek lazım😂
valla ben aşırı temiz oynuyorum sıfır küfür takımıma hep güzel elemanlar geliyor baya eğleniyorum oynarken, hiç de hile gelmedi kaç yıldır, 1 kere geçen ay geldi ilk defa gördüm cs kariyerimde :D
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,381
Mesajlar
11,066,178
Üyeler
197,885
Son üye
gokaysevinc
Geri
Top