Kiritoほ
80+ Bronze
- Katılım
- 5 Eylül 2022
- Mesajlar
- 837
- Reaksiyon skoru
- 441
Dostlar X670-E Hero anakartına Lian Li Galahad 360 taktım ama pompa girişini buraya taktım hatalı mıyım?
Her sistemi açısımda bu hatayı veriyor ama girebiliyorum Windowsa kullanıyorum pompa çalışmasa kapanmaz mı sıcaklıktan
İşlemci R9 7950x
Taktığım sokette bu:
Ortada ki CPU_Fan kısmına bağladım acaba AİO_PUMP kısmına mı bağlamalıydım
Her sistemi açısımda bu hatayı veriyor ama girebiliyorum Windowsa kullanıyorum pompa çalışmasa kapanmaz mı sıcaklıktan
İşlemci R9 7950x
Taktığım sokette bu:
Ortada ki CPU_Fan kısmına bağladım acaba AİO_PUMP kısmına mı bağlamalıydım