:D

Katılım
26 Aralık 2022
Mesajlar
452
Reaksiyon skoru
116
Merhaba, erkek olmama rağmen göğüslerim aşşşırı derecede büyük vücudumla baya orantısız az buz göbeğimde var ama obez denilecek kadar değil yaklaşık 1 yıl spor yaptım ama salaklık yapıp beslenmeme dikkat etmedim o yüzden hiçbir işe yaramadı sırf göğüslerim büyük diye çocukluğumdan beri uğramadığım zorbalık kalmadı şimdi lisedeyim ve bi kıza aşık oldum ciddi anlamda artık vücudumu bi şekle sokma gereksinimi duyuyorum hala spor salonumdayım devam ediyorum spor yapmaya rica etsem sizde de böyle bi durum yaşayıp kurtulan birisi varsa yardımcı olabilir mi?
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: Che_
Merhaba, erkek olmama rağmen göğüslerim aşşşırı derecede büyük vücudumla baya orantısız az buz göbeğimde var ama obez denilecek kadar değil yaklaşık 1 yıl spor yaptım ama salaklık yapıp beslenmeme dikkat etmedim o yüzden hiçbir işe yaramadı sırf göğüslerim büyük diye çocukluğumdan beri uğramadığım zorbalık kalmadı şimdi lisedeyim ve bi kıza aşık oldum ciddi anlamda artık vücudumu bi şekle sokma gereksinimi duyuyorum hala spor salonumdayım devam ediyorum spor yapmaya rica etsem sizde de böyle bi durum yaşayıp kurtulan birisi varsa yardımcı olabilir mi?

Jinekomasti olabilir bir doktora görünmeni tavsiye ederim ailen karşı değilse testesteron testi yaptırabilirsin çok zor bir test değil dahiliye doktoru yapıyor. Gerekli görürse endokrinoloji bölümüne yada gerekli bölüme gitmeni ister

Spor olarakta zayıflaman gerekiyorsa kalori açığı bırakmalısın bunun ićin kalori hesaplama sitelerinden alman gereken kaloriyi bulup ona gòre yemek yemelisin zamanla geçecektir jinekomasti yoksa geçecek dediğim içi yağ değil kas olacaktır.
 
Hocam resim atabilir iseniz yardimci olmak daha kolay olabilir jinekomasti olabilir gögusunuzde veya tek sorun yagli olmasidir, kilo ve yag oraniniz nedir.
 
Merhaba, erkek olmama rağmen göğüslerim aşşşırı derecede büyük vücudumla baya orantısız az buz göbeğimde var ama obez denilecek kadar değil yaklaşık 1 yıl spor yaptım ama salaklık yapıp beslenmeme dikkat etmedim o yüzden hiçbir işe yaramadı sırf göğüslerim büyük diye çocukluğumdan beri uğramadığım zorbalık kalmadı şimdi lisedeyim ve bi kıza aşık oldum ciddi anlamda artık vücudumu bi şekle sokma gereksinimi duyuyorum hala spor salonumdayım devam ediyorum spor yapmaya rica etsem sizde de böyle bi durum yaşayıp kurtulan birisi varsa yardımcı olabilir mi?
Jinekomasti ise - 18 iken ameliyat olunmuyor diye biliyorum. Genetik veya çok oturup yemekten olur.
 
Merhaba, erkek olmama rağmen göğüslerim aşşşırı derecede büyük vücudumla baya orantısız az buz göbeğimde var ama obez denilecek kadar değil yaklaşık 1 yıl spor yaptım ama salaklık yapıp beslenmeme dikkat etmedim o yüzden hiçbir işe yaramadı sırf göğüslerim büyük diye çocukluğumdan beri uğramadığım zorbalık kalmadı şimdi lisedeyim ve bi kıza aşık oldum ciddi anlamda artık vücudumu bi şekle sokma gereksinimi duyuyorum hala spor salonumdayım devam ediyorum spor yapmaya rica etsem sizde de böyle bi durum yaşayıp kurtulan birisi varsa yardımcı olabilir mi?
Beslenmenize dikkat edin.Hamur işlerini azaltın.Sublement kullanmayın.Psikolojik olarak kendinize yüklenmeyin , bu dünyada ölüm hariç herşeyin çözümü vardır.Kendinize değer verin.
 
Hocam resim atabilir iseniz yardimci olmak daha kolay olabilir jinekomasti olabilir gögusunuzde veya tek sorun yagli olmasidir, kilo ve yag oraniniz nedir.
Resim atamam ama direk şöyle info vereyim Kutay yanık gibiyim aynı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Jinekomasti olabilir bir doktora görünmeni tavsiye ederim ailen karşı değilse testesteron testi yaptırabilirsin çok zor bir test değil dahiliye doktoru yapıyor. Gerekli görürse endokrinoloji bölümüne yada gerekli bölüme gitmeni ister

Spor olarakta zayıflaman gerekiyorsa kalori açığı bırakmalısın bunun ićin kalori hesaplama sitelerinden alman gereken kaloriyi bulup ona gòre yemek yemelisin zamanla geçecektir jinekomasti yoksa geçecek dediğim içi yağ değil kas olacaktır.
Jinekomasti için şöyle bişey duymuştum ergenlikten sonra yavaş yavaş gidiyor diye duymuştum ama bilmiyorum doktora gitmedim daha önce bu konuda aileme gidip bi anda göğüslerim için doktora gidelim demem garip olur açıkçası o konuda baya çekiniyorum
 
Resim atamam ama direk şöyle info vereyim Kutay yanık gibiyim aynı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Jinekomasti için şöyle bişey duymuştum ergenlikten sonra yavaş yavaş gidiyor diye duymuştum ama bilmiyorum doktora gitmedim daha önce bu konuda aileme gidip bi anda göğüslerim için doktora gidelim demem garip olur açıkçası o konuda baya çekiniyorum
Doktora görün başka çaresi yok bunun.Jinekomasti teşhisi koyarsa ilerde ameliyat olursun.
 
Resim atamam ama direk şöyle info vereyim Kutay yanık gibiyim aynı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Jinekomasti için şöyle bişey duymuştum ergenlikten sonra yavaş yavaş gidiyor diye duymuştum ama bilmiyorum doktora gitmedim daha önce bu konuda aileme gidip bi anda göğüslerim için doktora gidelim demem garip olur açıkçası o konuda baya çekiniyorum
boy kilo ?+olarak göğsünun ucunu tutup yağ gibi yumusaklık geliyorsa jino vardır
 
boy 1.82 kilo 97 ve evet dediğiniz gibi tutunca yumuşaklık var
kardiyoya abanıcaksınz birkaç arkadaş 'spora başlayın yağları kasa çevirin'tarzında yorum kullanmış fakat öyle bir şey yok,şeker abur cubur daha doğrusu dışarıdan yemek yiyecek çok mu alırsnız
 
kardiyoya abanıcaksınz birkaç arkadaş 'spora başlayın yağları kasa çevirin'tarzında yorum kullanmış fakat öyle bir şey yok,şeker abur cubur daha doğrusu dışarıdan yemek yiyecek çok mu alırsnız
o konuya gelecek olursak dediğiniz gibi dışardan çok yerdim ama bu son 2 aydır cidden hiç iştahım yok sevdiğim kızı elde edememe korkusu tüm neşemi tüm hevesimi götürdü kendimi çok kötü hissediyorum ama dediğin gibi çok fazla dışardan yemek söylerdim haftada en az 2-3 defa dışardan yerdim
 
o konuya gelecek olursak dediğiniz gibi dışardan çok yerdim ama bu son 2 aydır cidden hiç iştahım yok sevdiğim kızı elde edememe korkusu tüm neşemi tüm hevesimi götürdü kendimi çok kötü hissediyorum ama dediğin gibi çok fazla dışardan yemek söylerdim haftada en az 2-3 defa dışardan yerdim
onu azaltıp el yemeklerini yiyin kardiyo yapmaya başlayın fakat yüksek eğim ve düşük hızda gidipte 15hız 0 eğim boşuı boşuna kalori yakarsnız(bunu deme sebebim kardiyoda ilk başta karbonhidrat sonra yağ yakar yani uzun süreli kardiyoda enerjiniz bitik olduktan sonra yağ yakımı başlar mantığı, sebebiyse karbonhidrat=enerji,enerji bitince yağlara geçer) kardiyoyu da aç karna yapma şansnız varsa yapın sevdğiniz kız yüzünden de bunalıma girmeye gerek yok hayat bu bir sürü kız girip çıkıcak
 
Geri
Top