Doa sebebi ile gönderilen iPhone 14 plus tamir edildi

Bys1

80+
Katılım
16 Mayıs 2022
Mesajlar
86
Reaksiyon skoru
32
Merhaba
Teknosadan aldığım iPhone 14 plus cihazımin flash (el fenerinin) stabil çalışmaması sonucu 20.gününde
değişim talebi ile teknosaya gittim. Teknosa da sorunu yazıp cihaz değişim talep ediliyor ibaresi ve gönderim nedenine DOA yazarak kvk servisine gönderdi.
Kvk da ürünü sonrasında appleye göndermis
Apple da ürünü tamir etmiş geri göndermis.
Şuan ürünüm teknosada teslim almadim. Durumu KVK ile görüşeceklerini söylediler.
Benzer bir süreç yaşayan varmıdır? Tüketiciye gitmeden en hızlı nasıl çözebilirim
 
Merhaba
Teknosadan aldığım iPhone 14 plus cihazımin flash (el fenerinin) stabil çalışmaması sonucu 20.gününde
değişim talebi ile teknosaya gittim. Teknosa da sorunu yazıp cihaz değişim talep ediliyor ibaresi ve gönderim nedenine DOA yazarak kvk servisine gönderdi.
Kvk da ürünü sonrasında appleye göndermis
Apple da ürünü tamir etmiş geri göndermis.
Şuan ürünüm teknosada teslim almadim. Durumu KVK ile görüşeceklerini söylediler.
Benzer bir süreç yaşayan varmıdır? Tüketiciye gitmeden en hızlı nasıl çözebilirim
Aldığınız ürün ne olursa olsun ilk önce kendi servisi ile görüşün. Aracılara ulaşmayın. Çünkü araya aracı girdiği zaman umursamıyorlar değişim ile uğraşmak yeniden kayıt yapmak istemeyenler de tamir diye gönderiyor ürün değişim değil tamir oluyor. Eğer ki cihazı geri alırsan arka ve ön kameraların iç lensine bak. Toz varsa teslim alma.
 
Aldığınız ürün ne olursa olsun ilk önce kendi servisi ile görüşün. Aracılara ulaşmayın. Çünkü araya aracı girdiği zaman umursamıyorlar değişim ile uğraşmak yeniden kayıt yapmak istemeyenler de tamir diye gönderiyor ürün değişim değil tamir oluyor. Eğer ki cihazı geri alırsan arka ve ön kameraların iç lensine bak. Toz varsa tesli
Hocam attığınız cevabı kaldırırsanız sevinirim konunun dagilmasi istemiyorum. Bana faydasi olacak hiçbir cevap yok yazınizda
 
Merhaba
Teknosadan aldığım iPhone 14 plus cihazımin flash (el fenerinin) stabil çalışmaması sonucu 20.gününde
değişim talebi ile teknosaya gittim. Teknosa da sorunu yazıp cihaz değişim talep ediliyor ibaresi ve gönderim nedenine DOA yazarak kvk servisine gönderdi.
Kvk da ürünü sonrasında appleye göndermis
Apple da ürünü tamir etmiş geri göndermis.
Şuan ürünüm teknosada teslim almadim. Durumu KVK ile görüşeceklerini söylediler.
Benzer bir süreç yaşayan varmıdır? Tüketiciye gitmeden en hızlı nasıl çözebilirim
doa'da 6 ay içinde oluşan arızalar fabrikasyon arıza kabul edilerek birebir değişim yada para iadesi yapılır bunun için tüketiciye seçimlilik hakkı sorulmalıdır. direkt tamir edildi ise bu tkk'na aykırı bir durum. yapacağınız tek şey yazılı bir şekilde sorunu anlatan bir mail göndermek ve gelen cevaba göre thh'ine başvuruda bulunmak. mail attığınızda gelen cevaba göre hareket edin. ve ilk mailde değişim yapılmaz ise thh vereceğinizi söyleyin. başka türlü bir şey yapamazsınız. Değişim yapmazlar ise thh dava açın. ek olarak ürünü teslim alırsanız tamiri kabul etmiş sayılırsınız. Bırakın bi süre onlarda kalsın yazışmayı maille sürdürün.
 
doa'da 6 ay içinde oluşan arızalar fabrikasyon arıza kabul edilerek birebir değişim yada para iadesi yapılır bunun için tüketiciye seçimlilik hakkı sorulmalıdır. direkt tamir edildi ise bu tkk'na aykırı bir durum. yapacağınız tek şey yazılı bir şekilde sorunu anlatan bir mail göndermek ve gelen cevaba göre thh'ine başvuruda bulunmak. mail attığınızda gelen cevaba göre hareket edin. ve ilk mailde değişim yapılmaz ise thh vereceğinizi söyleyin. başka türlü bir şey yapamazsınız. Değişim yapmazlar ise thh dava açın. ek olarak ürünü teslim alırsanız tamiri kabul etmiş sayılırsınız. Bırakın bi süre onlarda kalsın yazışmayı maille sürdürün.
Telefon tamir yapılıp geldiği için teknosaya teslim almayacağımi söyledim ve teslim almadim. KVK ile yazismaya baslayacaklarini söylediler. Tamam dedim süreç Teknosa ve KVK arasında şuan. Bekliyim mi süreci kendim mi yöneteyim sizce?
 
Telefonu teknosadan teslim almadim. KVK ile yazismaya baslayacaklarini söylediler. Tamam dedim süreç Teknosa ve KVK arasında şuan. Bekliyim mi süreci kendim mi yöneteyim sizce?
bekleyin. ürünü teslim almayın. yazışmaları mail yolu ile yapın ( delil açısından ).
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,158,800
Mesajlar
10,443,782
Üyeler
184,052
Son üye
designerbarca
Geri
Top