dolar 8.40 sularında !!

akp ilk geldiği dönem yıllarca Kemal Dervişin sisteminin ekmeğini yedi Kemal Derviş olmasaydı akp bu kadar iktirda kalamazdı

 
Allah aşkına ülkede üretim büyük bir sorun mu? Büyük bir sorun değil.

Aylardır Dolar Türkiye'nin dış politikası yüzünden artıyor.
Doğru diyorsun ama önündeki bilgisayar elinin altındaki mouse birçok aksesuarın ve etrafındaki birçok şey ithal.
(Belki yattığın yatak türk malı)
Bana cevap yükleniyor...
 
Beyler şu anda Dünya'da rest (!) Çekmediğimiz ülke kalmadı. Türk lirası değer kaybediyor, dolar artmıyor aksine hatta değeri azalıyor. Geçmiş olsun hepimize.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,181
Mesajlar
11,074,431
Üyeler
198,075
Son üye
alva315
Geri
Top