Gri Caner 80+ Titanium Katılım 24 Ekim 2020 Mesajlar 30,855 En İyi Cevap 7 Reaksiyon skoru 29,571 2 Ocak 2021 #1 Siz de yaşıyor musunuz?
sami şahin Cezalı 80+ Silver Katılım 7 Aralık 2020 Mesajlar 3,337 En İyi Cevap 2 Reaksiyon skoru 2,440 2 Ocak 2021 #2 bazen
kaerxc 80+ Bronze Katılım 30 Ağustos 2020 Mesajlar 1,686 Reaksiyon skoru 1,964 2 Ocak 2021 #3 Bende yaşıyorum son 1 gündür
3 34480 80+ Platinum Katılım 20 Eylül 2020 Mesajlar 17,608 En İyi Cevap 23 Reaksiyon skoru 35,052 2 Ocak 2021 #4 Evet, sanırım yine DDoS atılıyor.
kaerxc 80+ Bronze Katılım 30 Ağustos 2020 Mesajlar 1,686 Reaksiyon skoru 1,964 2 Ocak 2021 #5 @Mehmet Yılmaz bakarsanız siz sanırım bakıyorsunuz bu olaylara
epic games kullanıcısı 80+ Bronze Katılım 4 Ekim 2020 Mesajlar 1,320 En İyi Cevap 2 Reaksiyon skoru 908 2 Ocak 2021 #6 VPN kapalı olduğu halde bazen doğrulama ekranı bile geldiği oluyor. Bu sıralar forumda sıkıntı var.
Mangiz 80+ Katılım 6 Eylül 2020 Mesajlar 407 Reaksiyon skoru 230 2 Ocak 2021 #7 Daha şimdi zar zor girdim.
Gri Caner 80+ Titanium Katılım 24 Ekim 2020 Mesajlar 30,855 En İyi Cevap 7 Reaksiyon skoru 29,571 2 Ocak 2021 Konu Sahibi Konu Sahibi #8 epica59 yazmış: Evet, sanırım yine DDoS atılıyor. Devamı için tıklayın... Mizah amaçlıdır. Düşünsene technopattan biri çıkıyormuş bunu yapan. Sonra Treyarch karşılık verip oraya saldırıyormuş. Forumlar arası soğuk savaş
epica59 yazmış: Evet, sanırım yine DDoS atılıyor. Devamı için tıklayın... Mizah amaçlıdır. Düşünsene technopattan biri çıkıyormuş bunu yapan. Sonra Treyarch karşılık verip oraya saldırıyormuş. Forumlar arası soğuk savaş
FightForHonor 80+ Platinum Katılım 11 Ağustos 2020 Mesajlar 13,226 En İyi Cevap 33 Reaksiyon skoru 17,575 2 Ocak 2021 #9 Hacker ab ler ddos atıyo heralde.
58_BaBaKoK 80+ Bronze Katılım 13 Aralık 2020 Mesajlar 1,534 Reaksiyon skoru 1,574 2 Ocak 2021 #10 Bendede şimdi oldu bi giremedim çıktım tekrar denedim anca oldu
Yılan Serdar 3T 80+ Gold Katılım 15 Temmuz 2020 Mesajlar 5,937 En İyi Cevap 2 Reaksiyon skoru 5,073 2 Ocak 2021 #11 Caner Kösedağ yazmış: Mizah amaçlıdır. Düşünsene technopattan biri çıkıyormuş bunu yapan. Sonra Treyarch karşılık verip oraya saldırıyormuş. Forumlar arası soğuk savaş Devamı için tıklayın...
Caner Kösedağ yazmış: Mizah amaçlıdır. Düşünsene technopattan biri çıkıyormuş bunu yapan. Sonra Treyarch karşılık verip oraya saldırıyormuş. Forumlar arası soğuk savaş Devamı için tıklayın...
O OğuzKağan08 80+ Gold Katılım 30 Haziran 2020 Mesajlar 8,584 En İyi Cevap 1 Reaksiyon skoru 9,800 2 Ocak 2021 #12 Heçiklendik de de os atıyolar