Neler Yeni

🔥DONANIM ARŞİVİ F/P SİSTEM🔥

GENCERGAMİNG

Firma Yetkilisi
Katılım
4 Şubat 2023
Mesajlar
167
Dahası  
Reaksiyon skoru
350
İsim
Gencer Gaming
Bir sürü insan soru soruyor onlarla ilgilensene kardeşim, müşteri memnuniyeti umurunda numarası yapacağına. Nerede bu insanların siparişleri, ne zaman gönderiyorsunuz? Bugün 12. gün.

Merhabalar, ilgilenmeye çalıştığım için buradayım. bugün 9. iş günü (hafta sonları iş gününden sayılmıyor.)
 

overkill

80+
Katılım
12 Mayıs 2022
Mesajlar
205
Dahası  
Reaksiyon skoru
156
İsim
Axl Rose
Merhabalar, ilgilenmeye çalıştığım için buradayım. bugün 9. iş günü (hafta sonları iş gününden sayılmıyor.)
Ha evet 9. iş günü olunca her şey çok normal gelmeye başladı (pardon 9. iş günü değil, 9. iş günü! ).

İlgilendiğinizi söylüyorsunuz ancak bir sürü arkadaşımız sorular soruyor ve neden beklediğimizi, ne kadar bekleyeceğimizi öğrenemiyoruz.

Ayrıca telefonla ulaşmaya çalışan arkadaşlarımızın yaşadıklarına da bir yorum yaptığınızı göremedim. Defalarca arayanlar, telefon suratına kapananlar, ben arayınca hemen kargomu göndereceklerini söylediler diyenler vs. vs...

Kısacası, siparişleri ne zaman kargolayacaksınız?
 

ugurkrdmr

80+
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
52
Dahası  
Reaksiyon skoru
9
İsim
Uğur Karademir
@GENCERGAMİNG ürün kargoya verilmiş ama sitedeki takip numarası yanlış nasıl doğrusunu öğrenebilirim
 

Keyfen

80+ Bronze
Katılım
19 Mayıs 2022
Mesajlar
1,175
Alıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüle
Sistem kargolandı görünüyor ama belirttikleri kargo takip numarasını girdiğimde 'gönderi kodu geçersiz' diyor. Ayrıca bana herhangi bir SMS veya mail gelmedi ürün kargoya verildi diye, ne kargo şirketinden ne Gençer Gaming'den. Bir sorun mu var acaba? (Bu arada ürün daha bugün akşam saatlerinde kargoya verildi 4 gibi falan)
Dostum bendede aynı sorun vardı, donanım arşivinden özel mesaj attım ordan yardımcı oldular
 

Zagros

80+
Katılım
13 Şubat 2023
Mesajlar
28
Dahası  
Reaksiyon skoru
11
İsim
Zagros
İlk defa sistem alıyorum ve yaşanan olaya bak ya
 

Ozi_

80+
Katılım
15 Şubat 2023
Mesajlar
11
Dahası  
Reaksiyon skoru
5
İsim
Oğuzhan Yazıcı
Anakart farkını ödedik hala bekliyoruz ayın 16 sı olmuş mesaj attım arkadaşlarıma ileteyim diye cevap geliyor, piyasada reklam ve kâr amaçlı giriş yapılan bir çalışma bu kadar kötü yönetilir. Kâr kısmını bilmem ama reklam kısmını çok iyi yaptınız. 16 gün oldu daha ortada bişey yok. Kendi çabalarımla parça sorununu olduğunu öğrenip, işlemi hızlandırmama rağmen. @GENCERGAMİNG
 
Katılım
5 Şubat 2023
Mesajlar
23
Dahası  
Reaksiyon skoru
13
İsim
Halil İbrahim Türkoğlu
Tekrardan yazıyorum sipariş numaranızı alabilir miyim?
Gerek yok ben gece gece söktüm baştan topladım Allah'tan diğer vidaları kutuya koymuşsunuz.
Şimdi sipariş numarasını vericem geri gönder vs uzun hikâye 10 gün sonra geldi zaten bi 10 gün daha bekleyemem.
Bu arada sistem düzgün montajlanmadığı gibi test de edilmemiş.
Sinerjiden de aynı bilgisayarı aldım adamlar hem düzgün montaj yapmış hem de test edip sonuçları kaydetmiş ayrıca kargoda daha önce geldi.
 

omurkyc

80+
Katılım
5 Kasım 2022
Mesajlar
5
Dahası  
Reaksiyon skoru
1
İsim
Ömür kuyumcu
Bukadar kötü müşteri memnuniyetide olmazki ya kac gün oldu hala birak kargolamayi stok yok
 

ramcoloji

80+
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
334
Dahası  
Reaksiyon skoru
228
İsim
RAMAZAN PANCAREKEN
14 gündür bir sistemi gönderemeyen firma bu işi yapmasın. Galericiysen sadece galericilik yap arabanı sat. Bilmediğin işe bulaşma. Milleti kendi parasıyla rezil ettiniz. İptal ettirmek için arıyorum açan yok. İptal ettirsek Allah bilir para ne zaman yatar. Ama büyük bir ders oldu. Soran sormayan herkese bu firmadan alışveriş yapmaması gerektiğini söylüyorum. Dün aradım bugün yollayacaksanız demonte yollayın diye, tamam bugün çıkarabilirim dediler yine yok. Sözünüzün eri olun biraz. Ya da çıkın delikanlı gibi biz bu işi beceremedik diyin.
 

GENCERGAMİNG

Firma Yetkilisi
Katılım
4 Şubat 2023
Mesajlar
167
Dahası  
Reaksiyon skoru
350
İsim
Gencer Gaming
Merak edilen sorular ve genel bilgilendirme!!!

  1. Çağrı merkezimizi aradığınız zaman aynı anda birden çok kişi hatta sıra beklemektedir. Müşteri ile tahmini konuşma süresi 2 dakikayı aşınca diğer sırada bekleyen müşterilerimiz hat yoğunluğundan düşmektedir.
  2. Kargo numarası olup hâlâ kargom nerede diye sorarak meşgul edilen çağrı merkezimize aktif ve sorunsuz şekilde cevap verilmektedir.
  3. Çağrı merkezimiz , sitemizde müşteri talepleri , instagram ve Google işletme mesajlarımızda aktif bir şekilde en kısa sürede cevap verilmektedir. Yoğunluktan dolayı tabii ki anında geri dönüş sağlayamamaktayız.
  4. Siparişleriniz sırasıyla hazırlanmaktadır. Firmamızdan her gün min. 50 adet sistemin çıkışı bulunmaktadır.
  5. Verilen stok sayısının kat ve kat üstünde sistem satışı yapmış bulunmaktayız.
  6. Ülkemizde yaşanılan son üzücü olaydan sonra kargo şirketinin kota sınırlanması bulunmaktadır. Tarafımızca kimseyi mağdur etmemek adına ekip arkadaşlarımız son hızla çalışmaktadır
  7. Kimsenin mağduriyet yaşamaması adına herhangi bir sorunda anında çözüme kavuşturmak adına çalışıyoruz
  8. Para iadeleri en geç 7-10 iş gününde tarafınıza gerçekleşiyor. Bizim tarafımızdan ödeme gerçekleşip bankanızın provizyonuna düşen iadeler ile ilgili bankanızı aramanız gerekmektedir.
  9. Siparişlerde oluşabilecek herhangi bir bileşen değişikliğinde ekip arkadaşlarımız sizinle iletişime geçip muadili olan ürünün sizin fikriniz ve onayınız ile birlikte sisteminize ekleyecektir.
  10. Son olarak firmamızın bir çok hazır sistem satışı olduğundan, DONANIM ARŞİV sistemiyle beraber aynı tarihler arasında farklı sistemlerimizin satılmış olduğundan dolayı sistem birikimi söz konusu olmuştur.

Siparişleriniz tüm hızıyla çıkmaya devam ediyor ekstra bir telaşa gerek yoktur. Forumda yazılan her bilgi gerçeği yansıtmamaktadır. Doğru bilgiyi almak için çağrı merkezimiz, instagram adresimiz müşteri taleplerimiz ve mail adreslerimiz ile iletişime geçebilirsiniz.

Mail: [email protected]
İnstagram : gencergamingcom
Çağrı merkezimiz: 0850 308 5677

Gecikmelerden dolayı gerçekten özür dileriz. Anlayışınız için teşekkür ederiz.


- GençerGaming
 
Top Bottom