Donanım Arşivi Forum vs Technopat Forum

Technopat hiç kullanmadım, buradan da çok memnunum. Çok iyi düzgün insanlar var ortamı seviyorum.
 
japon çizgi filmiyle kafayı bozmuş gaylerin mekanı technopat ve techolay. kendilerini elit sanıyorlar.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,706
Mesajlar
11,069,908
Üyeler
197,966
Son üye
alittleren
Geri
Top