DYING LIGHT 1 OYNANIRMI

Sorum Başlıkta Oyun Güzelmi Arkadaşlarla Oynanırmı , Şuan İndirimde 23 dlc ile 30 TL . SaygılaRR
Baya keyifli oyun hikayesi pek muazzam değil ama grafikler ve ortam sarıyor. Ben oynadım memnun kaldım.
 
epic gameste birkaç gün önce ücretsizdi keşke alsaydınız farklı oyunlarmış
 
Son düzenleme:
15 Fps le bile eğlenceli XD
 
Geri
Top