Araba 90dan 110a 20dkda çıkıyor fbjrbdj bizim arkadaştada var gaz pedalina basmaktan ayagi kaputtan cikacak xdbir keresinde 6 bin devire kadar getirmiştim ama o zaman araçtan koku geldi kısa bir mesafede
Mesaj otomatik birleştirildi:
Devirli kullanınca da çok farketmiyor ki
zırıltı başka biyeri titrettiğindendir başka egealara da bakın. Bende 1.33 corolla da var normal 3 bin devirde falan atimca anca çekiyor ancak bazı rampalarda kesiciye kadar basıyorum lpg de mevcut genelde şehir içi kullanıyorum az yaktığı için mecburi uzun yola çıkınca da rampada önüne bi araç çıkmadkğı sürece 6 dan 4 e çekip gaza oturursam eğer 100 ün altina düşmez çıkar ama bişey atladimi hizlanmaya mecbur basıyorum40 bin bakımlarını yaptıracağım az kaldı 40 bine 10 binde bir bakımları ama 10 bini geçirmemeye çalışıyorum, çok sık basan değilim sonuçta atmosferik motor genelde 3 bin devire kadar çıkarırım ve motor ısınmadan da kolay kolay basmak istemem zaten motor sıcaklığı sabit kalıyor 90 derecenin üzerine çıkmıyor ne yaparsam yapayım yaz kız en yüksek bu sıcaklığı ulaşıyor çizelgenin yarısına kadar.
Sadece aklımı takılan yüksek devirlere çıkınca bazen zırıltı sesi geliyor o neden oluyor onu merak ediyorum
Mesaj otomatik birleştirildi:
Hayır şahsi aracımız
bişe olmaz bende dipliyom bazen39 binde
eğer yarin bigün turbo dizel araciniz da olursa 4500-5000 arası kesicileri olur genelde ancak çoğu 4 binden sonra boşa motoru yorar, tavsiyem 4 binde atin performans ihtiyacında.40 bin bakımlarını yaptıracağım az kaldı 40 bine 10 binde bir bakımları ama 10 bini geçirmemeye çalışıyorum, çok sık basan değilim sonuçta atmosferik motor genelde 3 bin devire kadar çıkarırım ve motor ısınmadan da kolay kolay basmak istemem zaten motor sıcaklığı sabit kalıyor 90 derecenin üzerine çıkmıyor ne yaparsam yapayım yaz kız en yüksek bu sıcaklığı ulaşıyor çizelgenin yarısına kadar.
Sadece aklımı takılan yüksek devirlere çıkınca bazen zırıltı sesi geliyor o neden oluyor onu merak ediyorum
Mesaj otomatik birleştirildi:
Hayır şahsi aracımız
Acele giden nereye gider biliyorsun... Şansını fazla zorlamaMerhaba arkadaşlar egea 1.4 fire easy kullanmaktayım bazen hıza ihtiyacım olduğu zamanlarda devri 5 bine kadar getiriyorum bu araça zarar verir mi ve bazen bu devirlere getirdiğimde arabadan zırıltı sesi geliyor bu bir sorun teşkil ediyor mu?
Bende lpg yok ama benim de sizden bir farkım yok önüne ağır vasıta çıkmazsa bayırda iyisin ama o ayağını gazdan çektiğin an artık toparlamak çok zor.zırıltı başka biyeri titrettiğindendir başka egealara da bakın. Bende 1.33 corolla da var normal 3 bin devirde falan atimca anca çekiyor ancak bazı rampalarda kesiciye kadar basıyorum lpg de mevcut genelde şehir içi kullanıyorum az yaktığı için mecburi uzun yola çıkınca da rampada önüne bi araç çıkmadkğı sürece 6 dan 4 e çekip gaza oturursam eğer 100 ün altina düşmez çıkar ama bişey atladimi hizlanmaya mecbur basıyorum
orası öyle. Senede 10 bin km den az biniyorsanız lpg taktırmayin lpg olmuş 30-35 bin tl yeni nesil motor az yakar zaten motoru yormayin.Bende lpg yok ama benim de sizden bir farkım yok önüne ağır vasıta çıkmazsa bayırda iyisin ama o ayağını gazdan çektiğin an artık toparlamak çok zor.
Arabadan daha çok yoruluyorum bayılan arabayı canlandırırken
Toyota ve Honda çok bağırıyor, hele corolla 1.8 hbyrid rezil 140’tan sonra, keza civic de öyle. Bunlara binenler zaten hızdan değil o devir motor sesinden gaza geliyor, Honda city var bende o bile devir 5k+ olunca sanarsın 600lük süper sport ama hem yakıyor hem gitmiyor. ( son sürat olarak)orası öyle. Senede 10 bin km den az biniyorsanız lpg taktırmayin lpg olmuş 30-35 bin TL yeni nesil motor az yakar zaten motoru yormayin.
Veyahut ben artik turbosuz araç almama kararı verdim 1.9 tdi 130hp superbim var onu da değiştirip 2.0 tdi bi yeni kasa superbe geçeceğim 1 aya inşallah. Performans ve keyfi alinca inanın yakıtı düşünmüyorsunuz. Senede 10 bin km yapıyorum yapmıyorum. 25-30
bin binen biri canlı bir atmosferik lpgli araç almasını öneirrim. Mesela 1.6 132hp toyota motoru