EKRAN BOS KALIYOR GEFORCE NOW

Arkadaslar merhaba herhangi bi oyuna giridğimde ekran böyle bos kalıyor yardımcı olabilcek biri var mı ?

Ben R6'da yaşıyordum bu sorunu arada bir oluyordu. Yeniden giriş yapınca düzeliyordu bende ama denemişsindir herhalde bunu, bilemiyorum o yüzden.
 
Bazen sol alta alıyor oyunu ya da steam ı ordan büyütüp açabilirsin ya da çıkıp tekrar girerek düzeltebilirsin.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,692
Mesajlar
11,069,801
Üyeler
197,965
Son üye
hiysfkcc
Geri
Top