Ekran kartı seçimi rtx

tamamdır hocam eyvallah bi süre daha 580le devam şaşırtıyo beni hal yapabildiği şeylerle😂
benimde rx570 4gb la oynamadığım oyun kalmamıştı valla sizin kart gta 6 çıkana kadar idare eder :D
 
Çinden 16gb 0 580 ithal etmek lazım kitlesi hala bu kadar büyük
 
hepinize teşekkür ederim şimdiden beyler bi süre daha bekleyip önerdiğiniz kartlarda indirim kovalayacağım eyvallah
19dan daha düşmesi zor hocam. tabii kullanmaya devam edebilirsiniz
 
hepinize teşekkür ederim şimdiden beyler bi süre daha bekleyip önerdiğiniz kartlarda indirim kovalayacağım eyvallah
Rica ederiz , şimdiden hayırlı olsun indirim olursa forumdaki sıcak fırsatlar kısmında paylaşılıyor kaçırmazsın.
 
taş gibi kart benim sorun yaşadığım 5500xtden daha iyi
nvdia tarafında neye denk oluyo 580 o kart hala bu performansı verebiliyomu acaba
1660 sanırım , o da veriyor aynı performansı
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,687
Mesajlar
11,069,766
Üyeler
197,964
Son üye
silencio2000
Geri
Top