https://www.samsung.com/tr/monitors...ch-240hz-1ms-curved-qhd-1440p-ls27bg652euxuf/ bu monitöre geçtiğimden beridir çeşitli oyunlarda çökmeler yaşıyordum önce hdmi kullandığım için oluyor zannettim type-c to displayport dönüştürücü aldım şuan o şekilde kullanıyorum ama overwatch warframe gibi oyunlarda çökme yaşamaya devam ediyorum ana ekran ve laptop ekranı olarak 2 ekran kullanıyorum laptopumun içinde RTX4070 var sorun sürekli ekran kartı sürücüsü çökmesinden kaynaklı olarak gözüküyor yazılımlarım da güncel bu sorunu nasıl çözebilirim daha önce 144hz 1080p bir monitörüm vardı ve bu sorunları asla yaşamıyordum oyunların içinde önerilen çözünürlük 2560x1440 240HZ olarak seçili sıkıntı bu olabilir mi ya da çift ekran kullandığım için ekran kartım yetersiz kalıyor olabilir mi