Ekran kartini satmalimiyim

Qcil almam lazimdi birdaha alamazdim yoksa
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:



Kartin fiyati 4000 TL degilki nasil kaziklandim
Boşver kardeşim sıkma canını bende 5K kazıklanmıştım 1 yıl önce o para bana 10K olarak geri döndü sana da geri döner muhakkak biraz daha sık dişini Ağustosun sonu gibi alırsın büyük ihtimal.
 
Kartı sat yaz sonuna kadar bekleyebiliyorsan bekle. Yaz sonunda 1660Ti alabileceğini düşünüyorum aynı fiyatın civarına.
 
Qcil almam lazimdi birdaha alamazdim yoksa
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:



Kartin fiyati 4000 TL degilki nasil kaziklandim
Ah ah, bu olay R3 3100'e 2000TL diyip, 3000TL'lik sistemi çok iyi sanan arkadaşın olayına döndü. Kartın 0'ı o kadar da, ederi o kadar mı? Hayır.
 
Geri
Top