ETS2 Drop sorunu var nasıl çözerim

N-sar

80+ Bronze
Katılım
2 Ocak 2021
Mesajlar
1,344
Reaksiyon skoru
688
Arkadaşlar sistemim de MSI RX 580 ekran kartı AMD ryzen 3 3100 islemci ram ise 2x8 16 GB ram var bu son gelen iki güncellemeden sonra oyunda aşırı şekilde drop girmeye başladı önceden gayet akıcı şekilde oynanıyordu sanki öyle bir drop ki sanki darboğaz var gibi ama önceden böyle bir şey yoktu ki zaten dar boğaz yapması da imkansız sizce neden böyle oluyor sebebi nedir sistemim artık eskimeye mi başladı (Grafik ayarlarını da düşürdüm baya orta falan yaptım zaten orta yaptım mı çamur gibi oluyor grafikler ama genede drop giriyor)
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,811
Mesajlar
11,070,885
Üyeler
197,987
Son üye
ycl02msa02
Geri
Top