Gri Caner
80+ Titanium
- Katılım
- 24 Ekim 2020
- Mesajlar
- 30,855
- En İyi Cevap
- 7
- Reaksiyon skoru
- 29,571
EU IV single player eğlenceli mi? Soru basit.
Multisi için almıştım arkadaşlarla oynamak için. Amma velakin EU IV multiplayer optimize özürlüsü dediler. Ondan dolayı verdiğim 158 TL çöp mü oldu dedim.
Sizce çöp mü oldu? Yani single player sıkmaz mı ?
Aldığım DLC ler şunlar:
Starter pack içeriği
Emperor
Wealth of Nations
Mandate of Heaven
Cradle of Civilization
Rule Brutinnia
Multisi için almıştım arkadaşlarla oynamak için. Amma velakin EU IV multiplayer optimize özürlüsü dediler. Ondan dolayı verdiğim 158 TL çöp mü oldu dedim.
Sizce çöp mü oldu? Yani single player sıkmaz mı ?
Aldığım DLC ler şunlar:
Starter pack içeriği
Emperor
Wealth of Nations
Mandate of Heaven
Cradle of Civilization
Rule Brutinnia