EU IV single player eğlenceli mi?

Gri Caner

80+ Titanium
Katılım
24 Ekim 2020
Mesajlar
30,855
En İyi Cevap
7
Reaksiyon skoru
29,571
EU IV single player eğlenceli mi? Soru basit.
Multisi için almıştım arkadaşlarla oynamak için. Amma velakin EU IV multiplayer optimize özürlüsü dediler. Ondan dolayı verdiğim 158 TL çöp mü oldu dedim.
Sizce çöp mü oldu? Yani single player sıkmaz mı ?

Aldığım DLC ler şunlar:

Starter pack içeriği
Emperor
Wealth of Nations
Mandate of Heaven
Cradle of Civilization
Rule Brutinnia
 
Single iyi ya benim 900 saatim var ise 800' ü zaten single
 
1000 saatim var single. Acayip sarıyor. Artık oynamıyorum oturduğum zaman başından kalkamıyorum çünkü 😄
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,895
Mesajlar
11,071,432
Üyeler
198,002
Son üye
Power59
Geri
Top