Fifa 22 steamde 167 TL!!!

Olum 3 ay bir yere gidip-gelip ev masrafları o kadar buna iyi diyoz daha neler görcez belli değil
hesabında fifa 21 olanlara 125 lira

Ekran görüntüsü 2021-12-08 230933.png
hesabımda 123 lira var, fifa 21 var, bu hafta içinde gtx1650 gelecek en yüksek ayarlarda oynatırsa almak istiyorum, arkadaşla filan iyi oluyor
 
Fut avantaji +250/300₺ eder mi ki?

Bence etmez.
Bilgisayarda zaten fut zevksiz. Nedenini bilmiyorum nedense oyun o konsollardaki hazzı vermiyor.

0 250-300 TL işte oyun ile kafadını bozmuş olup sürekli snipe yapan oyun başında yüksek reytingli kartları ucuza alıp işte bu zamanlar ve ilerisinde 2 karına filan satıyorlar.
Elbette benim görüşüm de değmez hatta bilgisayarda fut oynamaya değmez.
 
Geri
Top