Forumda çıkan reklamlar :)

Samet ?

80+
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
334
Reaksiyon skoru
153
Forumun her yerinde reklam var sizcede bu kötü degilmi ?
 
Gelir kaynağı
 
Mobildeki reklamları tarayıcılar otomatik olarak ayarlıyor. Masaüstü sürümde sadece sağda Adsense reklamı kullanmaktayız.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,174
Mesajlar
11,085,044
Üyeler
198,254
Son üye
eko62
   
Geri
Top