Öneri GamePower Kulaklık Satın Almayın

mxtheus

80+
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
3
Reaksiyon skoru
0
Merhaba, kulaklık satın alacaktım fakat hangi kulaklığın daha iyi olduğunu bilmiyordum. Abdullah Abi'nin Gamepower Medusa Rainbow 7.1 kulaklık test videosunu izledim ve Abdullah Abi'nin görüşlerine önem veren biriyim. Sonuçta, bilgili birisi ve hoşuna gittiğini belirttiği videoda aldım. Abdullah Abi'nin görüşlerine önem vererek kulaklık geldi ve gerçekten güzeldi, hakkını yemem. Ancak, kulaklığın ilk haftasında kablolar dolanmaya başladı. Her dolandığında açıyordum, fakat hemen yeniden dolanıyordu. Bir süre sonra hiç açılmamaya başladı, artık o derece dolanmıştı. İkinci haftanın sonunda sol taraftan ses gelmemeye başladı ve ışığı söndü.

İnternetten satın alma işlemlerinde 1 ay içinde iade hakkım olduğunu bilmiyordum. Eğer bilseydim, internetten fazla alışveriş yapmadığım için olsaydı ederdim. Sonrasında sınav haftalarım geldi ve yurtiçi kargo ile göndermem gerekti. Oturduğum çevrede kargo şubesi olmadığı için arabayla 30 dakikalık bir uzaklığa gitmem gerekiyordu ve vaktim olmadığı için gönderemedim. Sınav haftam 2 buçuk hafta sonra bitti ve servise gönderdim. Kablosundan dolayı olduğunu belirttiler ve değiştirdiklerini söylediler. Daha ince bir kablo takmışlardı, ancak bu sefer 3. günden itibaren dolanmaya başladı ve yine önceki gibi bir hale geldi, neredeyse kör düğüm olmuştu.

Kulaklığın 3. haftasında mikrofonu gitti ve yine aynı sebepten servise gönderdim. Kablonun dolanmasından dolayı zarar verdiği için mikrofonu değiştirip gönderdiler. Ancak, yine 2 veya 3 gün içinde kablosu dolanmaya başladı ve mikrofonu yine bozuldu. Garanti süreci devam ederken, 3 kere aynı sebepten bozulursa iade veya değişim hakkımız olduğunu öğrendim.

İlk olarak Gamepower firmasına mail attım ve 2. bozuluşunda da attım, 3. bozuluşunda da attım. İlk maili attıktan üzerinden 2 ay geçti ve hâlâ bir cevap alamadım. Toplamda 4-5 tane mail attım, iade veya değişim taleplerimden dolayı da attım, ancak bir dönüş yapılmadı. Bugün Türkiye'deki teknik servisleri dönüş yaptılar.
Ekran görüntüsü 2024-01-17 154857.png

Bu mesajı görünce aradığımda, ürünün iade veya değişime uygun olmadığını, ses kartının bozulduğunu söylediler. Komik bir durum, sadece ürün iadesi veya değişimi gerçekleştirmemek için bu bahane ile karşılaşmak ve para talep etmek.

Size söyleyebileceğim tek şey, kulaklık alırken özelliklerine değil, hangi markanın olduğuna önem vermelisiniz. Sonradan benim gibi uğraşırsınız, Gamepower ilgilenmiyor, sizinle teknik servisle uğraşmak zorunda bırakıyorlar.

Ekran görüntüsü 2024-01-17 160028.png
Ekran görüntüsü 2024-01-17 160057.png
Ekran görüntüsü 2024-01-17 160447.png
Ekran görüntüsü 2024-01-17 160537.png

Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Abdullah abinin videosu
 
ses kasma konusunda güzel yapıyorlarda dip ses yüzünden almıyordum ben zaten malzeme kalitesi de güzel olsa veya aşırı sağlam olsa böyle fiyatları olmazdı
 
ses kasma konusunda güzel yapıyorlarda dip ses yüzünden almıyordum ben zaten malzeme kalitesi de güzel olsa veya aşırı sağlam olsa böyle fiyatları olmazdı
ve tabi marka farkı da var ve marka farkını çok rahat anlıyorsun uğraştırdıkları işler yüzüne MSİ veya LOGİTECH böyle bir şey yapmaz.
 
Senin adına üzüldüm :( inşallah gönlündeki gibi bir kulaklığa sahip olursun. Başka gelişme oldu mu ? Ben yaşamadım böyle bir durum benim kulaklıkta gamepower, genelde iyi diye bilirdim kulaklıkları.
 
Senin adına üzüldüm :( inşallah gönlündeki gibi bir kulaklığa sahip olursun. Başka gelişme oldu mu ? Ben yaşamadım böyle bir durum benim kulaklıkta gamepower, genelde iyi diye bilirdim kulaklıkları.
ücreti ödememi bekliyorlar
 
Geri
Top