ugurcantekin
80+
- Katılım
- 16 Ocak 2024
- Mesajlar
- 369
- Reaksiyon skoru
- 100
RTX 4070 1 Click OC 2X 12 GB ekran kartı.
AMD Ryzen 7 7700 3.80GHz işlemci.
XPG Lancer RGB 32 GB (2x16) 6400 MHz CL32 AX5U6400C3216g-dclarbk DDR5 RAM.
TUF Gaming VG27AQ.
WD Black SN850 1 TB NVMe SSD.
Snowman kule tipi fan kullanıyorum 100TL'lik termal macun ile.
Pro B650M-P anakart.
MSI MAG A650bnl 650W 80 Plus Bronze güç kaynağı.
Arkadaşlar ekran kartımı 3 hafta önce verdim ve bugün aradım. Test ettiklerini ve hala testlerde sorun olmadıklarını söylüyorlar. Halbuki farklı bir ekanrtı denediğimde(RTX 3050) shutter probleminin azaldığını görüyordum. Ve HWiNFO ile test yaptık cvs sonuçlarınıda paylaşabilirim GPU frekansı düzensizdi. Tüm donanımları da değiştirdim bu arada test ettim.HWiNFO sonuçlarında ise GPU çekirdeklerinde frekans sorunları görülüyordu. Bu arşivlerin hepsini de onlara gönderdim. Hala nasıl sorun yok diyebiliyorlar kafayı yiyeceğim? Şikayet etmek istersem nasıl bir yol arayabilirim yardımcı olur musunuz? Yakındır beni aramaları...
Gaming Gen 3 haftaya yakın ekran kartsız bıraktı hemde olumlu sonuçlandırmadılar.Ekran kartında sorun yok diyorlar.
Bana attıkları mail ve ekran kartını geri gönderdiler bana sormadan direkt kargoya vermişler bile.
Merhaba,
Ürün detaylı bir şekilde kontrol edilmiş ancak belirttiğiniz problem veya daha farklı bir sorunla karşılaşılmamıştır.
“Cihaz servisimize voltaj düşüyor ve oyunlarda takılmalara sebep oluyor arızası ile gelmiştir.Cihazın Furmark,3DMARK,Superpostion Benchmark ve oyun testleri yapıldı.Donma kasma,kitlenme ile karşılaşılmadı.”
AMD Ryzen 7 7700 3.80GHz işlemci.
XPG Lancer RGB 32 GB (2x16) 6400 MHz CL32 AX5U6400C3216g-dclarbk DDR5 RAM.
TUF Gaming VG27AQ.
WD Black SN850 1 TB NVMe SSD.
Snowman kule tipi fan kullanıyorum 100TL'lik termal macun ile.
Pro B650M-P anakart.
MSI MAG A650bnl 650W 80 Plus Bronze güç kaynağı.
Arkadaşlar ekran kartımı 3 hafta önce verdim ve bugün aradım. Test ettiklerini ve hala testlerde sorun olmadıklarını söylüyorlar. Halbuki farklı bir ekanrtı denediğimde(RTX 3050) shutter probleminin azaldığını görüyordum. Ve HWiNFO ile test yaptık cvs sonuçlarınıda paylaşabilirim GPU frekansı düzensizdi. Tüm donanımları da değiştirdim bu arada test ettim.HWiNFO sonuçlarında ise GPU çekirdeklerinde frekans sorunları görülüyordu. Bu arşivlerin hepsini de onlara gönderdim. Hala nasıl sorun yok diyebiliyorlar kafayı yiyeceğim? Şikayet etmek istersem nasıl bir yol arayabilirim yardımcı olur musunuz? Yakındır beni aramaları...
Gaming Gen 3 haftaya yakın ekran kartsız bıraktı hemde olumlu sonuçlandırmadılar.Ekran kartında sorun yok diyorlar.
Bana attıkları mail ve ekran kartını geri gönderdiler bana sormadan direkt kargoya vermişler bile.
Merhaba,
Ürün detaylı bir şekilde kontrol edilmiş ancak belirttiğiniz problem veya daha farklı bir sorunla karşılaşılmamıştır.
“Cihaz servisimize voltaj düşüyor ve oyunlarda takılmalara sebep oluyor arızası ile gelmiştir.Cihazın Furmark,3DMARK,Superpostion Benchmark ve oyun testleri yapıldı.Donma kasma,kitlenme ile karşılaşılmadı.”