yeni sistem alırken PARANI BOŞA HARCAMAK İSTEMİYORSAN , SİNİRİM BOZULMASIN diyorsan üşenmeden hepsini okuyun lütfen..
Bende Gaming.Gen de PC Hocası GG-12 sistemini aldım.Ekran kartından
ASUS Dual Radeon RX 7800 XT OC 16GB
çok yüksek şekilde coil whine sesi geliyor.Bir kaç gün test ettim bütün oyunlarda aynı sorun sanki kasadan uçak kalkacak...ve GPU Tweak III de GPU kullanımı her zaman %100 gözüküyor boş masaüstündeyken bile...Sonrasında da monitorde dikine renkli çizgiler çıktı hemde kızım oyun oynarken...Monitörüde ( Asus 27" TUF Gaming VG279Q3A 1ms 180hz )
Coil Whine arızası ;
Monitör ;
https://youtu.be/XYSgpgkixjM
KASA CAMI KAPALIYKEN COIL WHINE SES ÇOK DAHA YÜKSEK ;
https://youtu.be/fvcKp5lW8Uw
BOŞ MASAÜSTÜNDE bile açık pencereleri kaydırıken imleç hareketine göre coil whine sesi değişiyor ;
https://youtu.be/59n9e3WLPmM
Gaming.gen den kasayı sipariş ettikten 2 gün sonra internet sitelerinden bu monitörü almıştım.Sürekli problemler çıkınca hemen kasayı ve mönitörü tekrar kutulayıp firmaya götürdüm.Sorunları söyledim ve iade etmek istedim.Bu kararı teknık ekipleri varmış onlar görüp karar verecekmiş.Kasa ve monitor içinde 14 gün cayma hakkım olduğunu söylesemde bu karar Gaming.gen firmasındaki çalışanların değil teknik ekibin karar vereceğin bir durummuş.Onlar sadece satış yapıyorlarmış..????Bu nasıl hizmet her şey satın alana kadar mı geçerli??Hizmet sonrası müşteri memnuniyeti??
Sonuç olarak servis formu doldurup sorunları yazdım... İademi istedim..hatta monitor için oradaki çalışan Enes T. '' keyfi için iade olmaz ama '' dedi ona da söylediğim gibi yasal olarak 14 gün zaten cayma hakkım var nasıl olmaz???..
Servise yolladık kasa ve monitörü..2 gün sonra servis aradı iade etmek istediğimi sordu evet dedim sistemde aşırı bir bobin vızıltısı var 35000 TL sıfır sisteme para verdim sıfır sistemde neden beni sürekli rahatsız edecek bir vızıltı olsun ki neden bununla kullanmak isteyeyim ki dedim..hatta videoları göndermek istedim gerek yok dedi..servis olarak biz incelemeleri yapacağız zaten sorun anlaşılır ve değişim yapılır dedi..bende eğer siz ekran kartının sorunsuz bobin vızıltısız olarak yenisi ile değiştirir bunu test eder ve evet coil whine yok emin olursanız iade etmem sistemi kullanırım dedim.Böyle deyince tabii ki efendim gerekli kontrolleri sağlayacağız ve size sorunsuz coil whine olmayan sistem teslim edeceğiz bizden geri dönüş bekleyin dedi.Ertesi gün aradım durumu sorguladım teknik servisin cevabı ise ; ekran kartında coil whine varmış evet dedi ...ya bir şey yazacam ama buraya yazamıyorum.!!! servise gönderdik dedi yahu sen servis değil misin dedim? asus servisine göndermişler onlar ok verirse değişim olacakmış..(tek tek parçaları asusdan alsaydım keşke)ayrıca monitorünüzde de arıza var dedi ne arızası dedim dikine çizgiler sorunu monitorden miş dedi????vay bee ...maksimum 21 gün ortalama 1.5 hafta bekleyecekmişim anca geri dönüş olurmuş??? 34000TL kasa 8500TL monitor toplma 42.500TL ödeme yaptım bu firmaya hemde tek çekim tiko para...aldığım ürünü 3-4 gün test ettim sonrası direkt firmaya götürdüm onlarda servise ve 15-20 gün sonra anca haber gelecek ...gelecek habere göre değişim olacak ya olmazsa???? T.H.H. ve avukat tutup uğraşacağım en son firmaya icraya kadar gider....
YA ARKADAŞLAR BU ÜRÜNLER SIFIR OLARAK SATILAN ÜRÜNLER KUTULU V.S nasıl hemen ikisinden de sorun arıza çıkıyor?? YOKSA BU ÜRÜNLER YURTDIŞINDAN ÜRETİM BANDINDAN indirilen ürünler mi??normalde tek tek toplayınca daha pahalıya geliyor bu sistem??? gaming.gen ve bu tür firmalar benim aldığım sistemi ortalama 10.000 TL daha ucuza nasıl satıyor?? türlü sebeplerle üretim bandından indirilen ürünleri toplayıp bu sistemlere mi montajlıyorlar??BUNU BİR DÜŞÜNELİM??İşin garibi PC HOCASI youtube kanalında bu sistemi görüp onların yaptığı incelemeyi araştırmayı dikkate alarak kendimcede parçaları araştırıp sipariş verdim.PC HOCASI nın monitor incelemelerini de izledim paneline kadar söküp üreticisine kadar bilgi veriyorlarKeşke bu sitemler de de ekran kartını bu denli inceleyip kaç faz var ?bobin vızıltısı varmı bunlarıda gösterselerdi.Onların kanalında olduğundan sistemin adı PC HOCASI olduğunda kefil niteliğinde sayıldıklarından gönül rahatlığı ile sipariş vermiştim ama ÇOK PİŞMANIM ...kanala ve o çocuklara yakıştıramadım..Amazondan alınan amazonun kendi sattığı ekran kartlarında coil whine arızası olduğunda hemen iade alıyorlarmış ve https://www.techpowerup.com/review/asrock-radeon-rx-7800-xt-phantom/4.html sitesinden detaylı bazı ekran kartların kart ve phase yapısını inceleyebiliyorsunuz ne kadar phase fazla ise o kadar coil whine olma olasılığı az oluyormuş.Bilgi amaçlı paylaşıyorum.
Bende Gaming.Gen de PC Hocası GG-12 sistemini aldım.Ekran kartından
ASUS Dual Radeon RX 7800 XT OC 16GB
çok yüksek şekilde coil whine sesi geliyor.Bir kaç gün test ettim bütün oyunlarda aynı sorun sanki kasadan uçak kalkacak...ve GPU Tweak III de GPU kullanımı her zaman %100 gözüküyor boş masaüstündeyken bile...Sonrasında da monitorde dikine renkli çizgiler çıktı hemde kızım oyun oynarken...Monitörüde ( Asus 27" TUF Gaming VG279Q3A 1ms 180hz )
Coil Whine arızası ;
Monitör ;
https://youtu.be/XYSgpgkixjM
KASA CAMI KAPALIYKEN COIL WHINE SES ÇOK DAHA YÜKSEK ;
https://youtu.be/fvcKp5lW8Uw
GAMING.GEN PC HOCASI-GG12 ASUS Dual Radeon RX 7800 XT COIL WHINE(bobin vızıltısı)KASA KAPALIYKEN
Coil Whine Bobin Vızıltısı gaming.gen PC HocasıPC HOCASI-GG12PCH GG12
youtu.be
BOŞ MASAÜSTÜNDE bile açık pencereleri kaydırıken imleç hareketine göre coil whine sesi değişiyor ;
https://youtu.be/59n9e3WLPmM
Gaming.gen den kasayı sipariş ettikten 2 gün sonra internet sitelerinden bu monitörü almıştım.Sürekli problemler çıkınca hemen kasayı ve mönitörü tekrar kutulayıp firmaya götürdüm.Sorunları söyledim ve iade etmek istedim.Bu kararı teknık ekipleri varmış onlar görüp karar verecekmiş.Kasa ve monitor içinde 14 gün cayma hakkım olduğunu söylesemde bu karar Gaming.gen firmasındaki çalışanların değil teknik ekibin karar vereceğin bir durummuş.Onlar sadece satış yapıyorlarmış..????Bu nasıl hizmet her şey satın alana kadar mı geçerli??Hizmet sonrası müşteri memnuniyeti??
Sonuç olarak servis formu doldurup sorunları yazdım... İademi istedim..hatta monitor için oradaki çalışan Enes T. '' keyfi için iade olmaz ama '' dedi ona da söylediğim gibi yasal olarak 14 gün zaten cayma hakkım var nasıl olmaz???..
Servise yolladık kasa ve monitörü..2 gün sonra servis aradı iade etmek istediğimi sordu evet dedim sistemde aşırı bir bobin vızıltısı var 35000 TL sıfır sisteme para verdim sıfır sistemde neden beni sürekli rahatsız edecek bir vızıltı olsun ki neden bununla kullanmak isteyeyim ki dedim..hatta videoları göndermek istedim gerek yok dedi..servis olarak biz incelemeleri yapacağız zaten sorun anlaşılır ve değişim yapılır dedi..bende eğer siz ekran kartının sorunsuz bobin vızıltısız olarak yenisi ile değiştirir bunu test eder ve evet coil whine yok emin olursanız iade etmem sistemi kullanırım dedim.Böyle deyince tabii ki efendim gerekli kontrolleri sağlayacağız ve size sorunsuz coil whine olmayan sistem teslim edeceğiz bizden geri dönüş bekleyin dedi.Ertesi gün aradım durumu sorguladım teknik servisin cevabı ise ; ekran kartında coil whine varmış evet dedi ...ya bir şey yazacam ama buraya yazamıyorum.!!! servise gönderdik dedi yahu sen servis değil misin dedim? asus servisine göndermişler onlar ok verirse değişim olacakmış..(tek tek parçaları asusdan alsaydım keşke)ayrıca monitorünüzde de arıza var dedi ne arızası dedim dikine çizgiler sorunu monitorden miş dedi????vay bee ...maksimum 21 gün ortalama 1.5 hafta bekleyecekmişim anca geri dönüş olurmuş??? 34000TL kasa 8500TL monitor toplma 42.500TL ödeme yaptım bu firmaya hemde tek çekim tiko para...aldığım ürünü 3-4 gün test ettim sonrası direkt firmaya götürdüm onlarda servise ve 15-20 gün sonra anca haber gelecek ...gelecek habere göre değişim olacak ya olmazsa???? T.H.H. ve avukat tutup uğraşacağım en son firmaya icraya kadar gider....
YA ARKADAŞLAR BU ÜRÜNLER SIFIR OLARAK SATILAN ÜRÜNLER KUTULU V.S nasıl hemen ikisinden de sorun arıza çıkıyor?? YOKSA BU ÜRÜNLER YURTDIŞINDAN ÜRETİM BANDINDAN indirilen ürünler mi??normalde tek tek toplayınca daha pahalıya geliyor bu sistem??? gaming.gen ve bu tür firmalar benim aldığım sistemi ortalama 10.000 TL daha ucuza nasıl satıyor?? türlü sebeplerle üretim bandından indirilen ürünleri toplayıp bu sistemlere mi montajlıyorlar??BUNU BİR DÜŞÜNELİM??İşin garibi PC HOCASI youtube kanalında bu sistemi görüp onların yaptığı incelemeyi araştırmayı dikkate alarak kendimcede parçaları araştırıp sipariş verdim.PC HOCASI nın monitor incelemelerini de izledim paneline kadar söküp üreticisine kadar bilgi veriyorlarKeşke bu sitemler de de ekran kartını bu denli inceleyip kaç faz var ?bobin vızıltısı varmı bunlarıda gösterselerdi.Onların kanalında olduğundan sistemin adı PC HOCASI olduğunda kefil niteliğinde sayıldıklarından gönül rahatlığı ile sipariş vermiştim ama ÇOK PİŞMANIM ...kanala ve o çocuklara yakıştıramadım..Amazondan alınan amazonun kendi sattığı ekran kartlarında coil whine arızası olduğunda hemen iade alıyorlarmış ve https://www.techpowerup.com/review/asrock-radeon-rx-7800-xt-phantom/4.html sitesinden detaylı bazı ekran kartların kart ve phase yapısını inceleyebiliyorsunuz ne kadar phase fazla ise o kadar coil whine olma olasılığı az oluyormuş.Bilgi amaçlı paylaşıyorum.