Doktor Doom
80+
- Katılım
- 7 Aralık 2023
- Mesajlar
- 217
- Reaksiyon skoru
- 38
- Konu Sahibi Konu Sahibi
- #14
Hocam teşekkürler bi deneyeyim bu arada ggen tr müşteri hizmetleri numarası var mı acaba onları arasak1-) Sanal Kart oluştur + bakiye tanımla.
2-) Bankanı ara ve sorunun neyden kaynaklandığını çözmelerini iste.
3-) Nakit ödeme yapacaksan havale kabul ediyorlarsa iban üzerinden hallet.
4-) Bu tür sistemlerde genellikle sorun satıcı tarafındaki sistemdedir. Sistem ile iletişime geç fiyat artışı vs olmadan yaşadığın sorunu anlat ve çözümlemelerini iste.
5-) Ödemeyi ailenden birisinin kredi kartı ile yapmayı teklif et.
6-) Papara + Farklı banka kuruluşlarını dene.
7-) Banka kartındaki güvenliği bir süreliğine minimuma indir. Kodsuz bile çekecek duruma getir ve o şekilde dene olmazsa yapacak bişi yok
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
VPN ile de "al kardeşim benim datam bu sen kullanırsın" demek olabiliyor.
VPN şirketlerine bu şekilde doğrudan güvenirsen banka da "kullanıcı hatası" deyip geçebilir.
Zaten siber güvenlik yerlerde ama en azından kendimizi daha iyi koruyabiliriz diye düşünüyorum