leclerc16
80+
- Katılım
- 11 Ağustos 2022
- Mesajlar
- 262
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 98
- İsim
- Emre
Arkadaşlar herkese merhaba. Uzun zamandır monitör arayışındaydım forumda da birkaç konu açtım bunun hakkında. Gigabyte G24F-2 ve Dell G2422HS arasında kalmıştım. Müşteri memnuniyetinden ve değişim,iade durumunda sorun çıkarmayacağını düşündüğüm için Dell tercih ettim. Cumartesi sabahı siparişimi verdim, verdikten sonra stok bitti son stoktu benim aldığım. Kargo konusunda sıkıntı yaşadığını söyleyenler olmuştu fakat ben öyle bir sıkıntıyla karşılaşmadım. Pazartesi sabah kargoya verildi, Dün öğle saatlerinde teslim edildi bana. İzmirdeyim bu arada.
Ürünün kutusunu açmadan video vs. çekeyim mi diye düşündüm hatta arayıp sordum bir sıkıntı çıkarsa elimde video olması gerekir mi diye ama sorun yok kayıt almanıza gerek yok açabilirsiniz direkt dediler. Etrafındaki koruyucu süngeri çıkardım fakat içinden çıkan kutunun sıfır olduğuna hiçbir allahın kulu inandıramaz beni. Köşeleri yırtılmış, ezilmiş. Kutunun önünde deformasyonlar vs. vardı. Kargoda mı oldu diye düşünürken kutunun üzerindeki yapışkan bandın önceden kesilmiş olduğunu ve muhtemelen açıldığını gördüm.
Monitörün kurulumunu yaptım. Bu arada monitöre sola yatık diyenler olmuştu. Onu ben de fark ettim, bana gelen monitörde de çok hafif vardı fakat rahatsız etmiyor tabii dikkatli bir şekilde bakmanız gerekiyor sadece. Işık sızması hiç yoktu, öyle rahatsız edecek bir ghosting de yoktu. Fakat bana gelen monitörde 1 adet ölü piksel vardı. Öyle dikkatli bakmazsanız asla fark edilmiyor tabii ama sıfır aldığınız üründe kusur olması insanın canını sıkıyor açıkçası. Artabilme ihtimalinden dolayı da bugün değişime gönderdim fakat monitör stokta yok. Muhtemelen iadeye dönüşecek bilemiyorum.
Ben şahsen kusurlu ürünün bilerek gönderildiğini düşünmeye başladım. Kutunun önceden açıldığını görünce insan ister istemez böyle şeyleri aklına getiriyor. Arayıp sordum: "Biz kutuları açmıyoruz, sıfır ürünü kapalı kutu olarak gönderiyoruz. Değişim ve iade ürünleri tekrardan stoğa girmiyor." dendi. Bana pek inandırıcı gelmedi zaten yapan kurum da biz bunu yapıyoruz demez. Burdan monitör veya benzeri ürün alışverişi yapmayı düşünen varsa bunun bilincinde olarak açsın kutuyu diye açıyorum konuyu.
Az önce kargolayıp gönderdim. Gelişmeleri yazarım buraya olmazsa.
Ürünün kutusunu açmadan video vs. çekeyim mi diye düşündüm hatta arayıp sordum bir sıkıntı çıkarsa elimde video olması gerekir mi diye ama sorun yok kayıt almanıza gerek yok açabilirsiniz direkt dediler. Etrafındaki koruyucu süngeri çıkardım fakat içinden çıkan kutunun sıfır olduğuna hiçbir allahın kulu inandıramaz beni. Köşeleri yırtılmış, ezilmiş. Kutunun önünde deformasyonlar vs. vardı. Kargoda mı oldu diye düşünürken kutunun üzerindeki yapışkan bandın önceden kesilmiş olduğunu ve muhtemelen açıldığını gördüm.
Monitörün kurulumunu yaptım. Bu arada monitöre sola yatık diyenler olmuştu. Onu ben de fark ettim, bana gelen monitörde de çok hafif vardı fakat rahatsız etmiyor tabii dikkatli bir şekilde bakmanız gerekiyor sadece. Işık sızması hiç yoktu, öyle rahatsız edecek bir ghosting de yoktu. Fakat bana gelen monitörde 1 adet ölü piksel vardı. Öyle dikkatli bakmazsanız asla fark edilmiyor tabii ama sıfır aldığınız üründe kusur olması insanın canını sıkıyor açıkçası. Artabilme ihtimalinden dolayı da bugün değişime gönderdim fakat monitör stokta yok. Muhtemelen iadeye dönüşecek bilemiyorum.
Ben şahsen kusurlu ürünün bilerek gönderildiğini düşünmeye başladım. Kutunun önceden açıldığını görünce insan ister istemez böyle şeyleri aklına getiriyor. Arayıp sordum: "Biz kutuları açmıyoruz, sıfır ürünü kapalı kutu olarak gönderiyoruz. Değişim ve iade ürünleri tekrardan stoğa girmiyor." dendi. Bana pek inandırıcı gelmedi zaten yapan kurum da biz bunu yapıyoruz demez. Burdan monitör veya benzeri ürün alışverişi yapmayı düşünen varsa bunun bilincinde olarak açsın kutuyu diye açıyorum konuyu.
Az önce kargolayıp gönderdim. Gelişmeleri yazarım buraya olmazsa.