Garantiye yolladığım ürünü geri göndermediler!

swindler

80+ Bronze
Katılım
19 Mayıs 2020
Mesajlar
1,425
Reaksiyon skoru
509
Geçen yıl şubatta Klavuzpazar.com adlı siteden Meta Quest 3 almıştım. İlk güvenememiştim çok bilmediğim site diye ama akakçede çıkıyor diye aldım ve ürün geldi. Daha sonra kollarında bi temassızlık sorunu oldu bende ulaşmaya çalıştım. Adamlara ulaşamıyorum. Yani arıyorum, açmıyorlar. WhatsApp'tan yazıyorum, dönmüyorlar. Bir kere birisi yazdı, direkt cevap verdim. Günlerdir dönüş yok. Bir sorunu daha çıkmıştı önceden, yine ulaşmaya çalışmıştım, yine ulaşamamıştım ama o göz ardı edilebilecek bir sorun olduğu için daha fazla uğraşmadım. Neyse sonra yazdılar anlattım sorunları bana ürünü paketleyip anlasma koduyla kargoya vermemi söylediler. Teknik servis süresi 29 günmüş ve eger sorunun kullanıcı kaynaklı olduğuna karar verirlerse teknik servis ücretini ve kargo ücretini benim ödeyecegimi söylediler. Neyse yolladım güzelce paketledim bütün sorunların ve bilgilerin yazılı olduğu bir kağıtla. Kargo ulaştı onlara yazıyorum cevap vermiyorlar 1-1.5 hafta ulaşamadım sonra geri yazdı adam teknik servise ulaştığıni ve bi gelişme olursa haber vereceklerini söyledi. Daha sonra tekrar yazdım cevap yok. Kargoya 4 temmuzda vermiştim. 31 gün geçti üstünden ve haber yok. Bu 29 günlük teknik servis süresi benim kargoya verdiğim andan itibarenmi geçerli yoksa onlara ulaştıgi andan beri mi? Şuan ne yapmalıyım? Ha bide şikayet vara yazmıştım uzun bi süre önce ve markaya iletilmesine rağmen cevap vermediler.
 
Geçen yıl şubatta Klavuzpazar.com adlı siteden Meta Quest 3 almıştım. İlk güvenememiştim çok bilmediğim site diye ama akakçede çıkıyor diye aldım ve ürün geldi. Daha sonra kollarında bi temassızlık sorunu oldu bende ulaşmaya çalıştım. Adamlara ulaşamıyorum. Yani arıyorum, açmıyorlar. WhatsApp'tan yazıyorum, dönmüyorlar. Bir kere birisi yazdı, direkt cevap verdim. Günlerdir dönüş yok. Bir sorunu daha çıkmıştı önceden, yine ulaşmaya çalışmıştım, yine ulaşamamıştım ama o göz ardı edilebilecek bir sorun olduğu için daha fazla uğraşmadım. Neyse sonra yazdılar anlattım sorunları bana ürünü paketleyip anlasma koduyla kargoya vermemi söylediler. Teknik servis süresi 29 günmüş ve eger sorunun kullanıcı kaynaklı olduğuna karar verirlerse teknik servis ücretini ve kargo ücretini benim ödeyecegimi söylediler. Neyse yolladım güzelce paketledim bütün sorunların ve bilgilerin yazılı olduğu bir kağıtla. Kargo ulaştı onlara yazıyorum cevap vermiyorlar 1-1.5 hafta ulaşamadım sonra geri yazdı adam teknik servise ulaştığıni ve bi gelişme olursa haber vereceklerini söyledi. Daha sonra tekrar yazdım cevap yok. Kargoya 4 temmuzda vermiştim. 31 gün geçti üstünden ve haber yok. Bu 29 günlük teknik servis süresi benim kargoya verdiğim andan itibarenmi geçerli yoksa onlara ulaştıgi andan beri mi? Şuan ne yapmalıyım? Ha bide şikayet vara yazmıştım uzun bi süre önce ve markaya iletilmesine rağmen cevap vermediler.
hocam bende ordan almak istiyodum quest 3s iyiki almamişim amazondan alacagim.. hocam vallaha bilmiyorum başka bi telefon numarasindan arayin telefon numaralari varsa
 
Geçen yıl şubatta Klavuzpazar.com adlı siteden Meta Quest 3 almıştım. İlk güvenememiştim çok bilmediğim site diye ama akakçede çıkıyor diye aldım ve ürün geldi. Daha sonra kollarında bi temassızlık sorunu oldu bende ulaşmaya çalıştım. Adamlara ulaşamıyorum. Yani arıyorum, açmıyorlar. WhatsApp'tan yazıyorum, dönmüyorlar. Bir kere birisi yazdı, direkt cevap verdim. Günlerdir dönüş yok. Bir sorunu daha çıkmıştı önceden, yine ulaşmaya çalışmıştım, yine ulaşamamıştım ama o göz ardı edilebilecek bir sorun olduğu için daha fazla uğraşmadım. Neyse sonra yazdılar anlattım sorunları bana ürünü paketleyip anlasma koduyla kargoya vermemi söylediler. Teknik servis süresi 29 günmüş ve eger sorunun kullanıcı kaynaklı olduğuna karar verirlerse teknik servis ücretini ve kargo ücretini benim ödeyecegimi söylediler. Neyse yolladım güzelce paketledim bütün sorunların ve bilgilerin yazılı olduğu bir kağıtla. Kargo ulaştı onlara yazıyorum cevap vermiyorlar 1-1.5 hafta ulaşamadım sonra geri yazdı adam teknik servise ulaştığıni ve bi gelişme olursa haber vereceklerini söyledi. Daha sonra tekrar yazdım cevap yok. Kargoya 4 temmuzda vermiştim. 31 gün geçti üstünden ve haber yok. Bu 29 günlük teknik servis süresi benim kargoya verdiğim andan itibarenmi geçerli yoksa onlara ulaştıgi andan beri mi? Şuan ne yapmalıyım? Ha bide şikayet vara yazmıştım uzun bi süre önce ve markaya iletilmesine rağmen cevap vermediler.

Verilen süre iş günü olarak hesaplanır yani cumartesi pazar hariç ve 20 iş günüdür. 29 gün diye bir teknik servis süresi duymadım ben.
 
Verilen süre iş günü olarak hesaplanır yani cumartesi pazar hariç ve 20 iş günüdür. 29 gün diye bir teknik servis süresi duymadım ben.
Valla bilmiyorum hocam resmi teknik servis süresi 29 gündür yazmışlardı.
 
Geçen yıl şubatta Klavuzpazar.com adlı siteden Meta Quest 3 almıştım. İlk güvenememiştim çok bilmediğim site diye ama akakçede çıkıyor diye aldım ve ürün geldi. Daha sonra kollarında bi temassızlık sorunu oldu bende ulaşmaya çalıştım. Adamlara ulaşamıyorum. Yani arıyorum, açmıyorlar. WhatsApp'tan yazıyorum, dönmüyorlar. Bir kere birisi yazdı, direkt cevap verdim. Günlerdir dönüş yok. Bir sorunu daha çıkmıştı önceden, yine ulaşmaya çalışmıştım, yine ulaşamamıştım ama o göz ardı edilebilecek bir sorun olduğu için daha fazla uğraşmadım. Neyse sonra yazdılar anlattım sorunları bana ürünü paketleyip anlasma koduyla kargoya vermemi söylediler. Teknik servis süresi 29 günmüş ve eger sorunun kullanıcı kaynaklı olduğuna karar verirlerse teknik servis ücretini ve kargo ücretini benim ödeyecegimi söylediler. Neyse yolladım güzelce paketledim bütün sorunların ve bilgilerin yazılı olduğu bir kağıtla. Kargo ulaştı onlara yazıyorum cevap vermiyorlar 1-1.5 hafta ulaşamadım sonra geri yazdı adam teknik servise ulaştığıni ve bi gelişme olursa haber vereceklerini söyledi. Daha sonra tekrar yazdım cevap yok. Kargoya 4 temmuzda vermiştim. 31 gün geçti üstünden ve haber yok. Bu 29 günlük teknik servis süresi benim kargoya verdiğim andan itibarenmi geçerli yoksa onlara ulaştıgi andan beri mi? Şuan ne yapmalıyım? Ha bide şikayet vara yazmıştım uzun bi süre önce ve markaya iletilmesine rağmen cevap vermediler.
o 1-1.5 hafta ulaşamadığın süreçten sonra sana geri dünüş olarak teknik servise ulaştıgını söylemiş tahminimde 15 agustos dan önce bi gelişme alamazsın
 
hocam bende ordan almak istiyodum quest 3s iyiki almamişim amazondan alacagim.. hocam vallaha bilmiyorum başka bi telefon numarasindan arayin telefon numaralari varsa
Sitelerindeki tel numarası var bitek onuda arıyorum açmıyorlar
 
Her zaman söylüyorum bilmediğiniz site ve satıcıdan alışveriş yapmayın. 2. el, outlet, teşhir veya çakma satabiliyorlar.
 
o 1-1.5 hafta ulaşamadığın süreçten sonra sana geri dünüş olarak teknik servise ulaştıgını söylemiş tahminimde 15 agustos dan önce bi gelişme alamazsın
Tamamda hocam ben 4 temmuzda yolladım ürünü. Teknik servise ulaştırma zamanını kafalarına göre mi belirleyecekler 1 ay bekleyip ondan sonra desinler ozaman şimdi ulaştırdık diye o andan itibaren başlasın süre
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

küçükçekmecede şubeleri var gözüküyor gitme şansınız varmı
İstanbulda yaşamıyorum hocam yakında değilim
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Her zaman söylüyorum bilmediğiniz site ve satıcıdan alışveriş yapmayın. 2. el, outlet, teşhir veya çakma satabiliyorlar.
Ya sormayın tecrübe oldu bidaha asla almam öyle biyerden o sıra o siteden başka taksit veren site yoktu doğru dürüst öbürleri çok vade farkı koyuyordu.
 
Tamamda hocam ben 4 temmuzda yolladım ürünü. Teknik servise ulaştırma zamanını kafalarına göre mi belirleyecekler 1 ay bekleyip ondan sonra desinler ozaman şimdi ulaştırdık diye o andan itibaren başlasın süre
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


İstanbulda yaşamıyorum hocam yakında değilim
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Ya sormayın tecrübe oldu bidaha asla almam öyle biyerden o sıra o siteden başka taksit veren site yoktu doğru dürüst öbürleri çok vade farkı koyuyordu.
tanıdığın vesilesiyle ulaşma şansın varsa dene yada direk tüketici hakem heyetine gidip şikayette bulun karşı tarafada bunu bildir
 
Her zaman söylüyorum bilmediğiniz site ve satıcıdan alışveriş yapmayın. 2. el, outlet, teşhir veya çakma satabiliyorlar.

Bayağı sıkıntılı bir yer olarak görünüyor. Üstelik tüm e-ticaret sitelerinde de kaydı varmış. Hâlâ kaç tanesinde var ayrı konu.
 
Bayağı sıkıntılı bir yer olarak görünüyor. Üstelik tüm e-ticaret sitelerinde de kaydı varmış. Hâlâ kaç tanesinde var ayrı konu.

3 kuruş fazla verip güvenlilir yerden almak her zaman doğru seçim.
 
İş günlerine Pazar günleri dahil değil hocam dönüş yaparlar. Bekleyin biraz daha tam olarak iş günü bazında dolsun süre daha sonrasında thh başvurursunuz bir olumsuzluk olursa
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,151,103
Mesajlar
10,372,860
Üyeler
183,061
Son üye
jamalshengor
Geri
Top