swindler
80+ Bronze
- Katılım
- 19 Mayıs 2020
- Mesajlar
- 1,425
- Reaksiyon skoru
- 509
Geçen yıl şubatta Klavuzpazar.com adlı siteden Meta Quest 3 almıştım. İlk güvenememiştim çok bilmediğim site diye ama akakçede çıkıyor diye aldım ve ürün geldi. Daha sonra kollarında bi temassızlık sorunu oldu bende ulaşmaya çalıştım. Adamlara ulaşamıyorum. Yani arıyorum, açmıyorlar. WhatsApp'tan yazıyorum, dönmüyorlar. Bir kere birisi yazdı, direkt cevap verdim. Günlerdir dönüş yok. Bir sorunu daha çıkmıştı önceden, yine ulaşmaya çalışmıştım, yine ulaşamamıştım ama o göz ardı edilebilecek bir sorun olduğu için daha fazla uğraşmadım. Neyse sonra yazdılar anlattım sorunları bana ürünü paketleyip anlasma koduyla kargoya vermemi söylediler. Teknik servis süresi 29 günmüş ve eger sorunun kullanıcı kaynaklı olduğuna karar verirlerse teknik servis ücretini ve kargo ücretini benim ödeyecegimi söylediler. Neyse yolladım güzelce paketledim bütün sorunların ve bilgilerin yazılı olduğu bir kağıtla. Kargo ulaştı onlara yazıyorum cevap vermiyorlar 1-1.5 hafta ulaşamadım sonra geri yazdı adam teknik servise ulaştığıni ve bi gelişme olursa haber vereceklerini söyledi. Daha sonra tekrar yazdım cevap yok. Kargoya 4 temmuzda vermiştim. 31 gün geçti üstünden ve haber yok. Bu 29 günlük teknik servis süresi benim kargoya verdiğim andan itibarenmi geçerli yoksa onlara ulaştıgi andan beri mi? Şuan ne yapmalıyım? Ha bide şikayet vara yazmıştım uzun bi süre önce ve markaya iletilmesine rağmen cevap vermediler.