Neler Yeni

GENCER GAMİNG MAĞDURİYETİ

Ademmk

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
1,316
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
828
Yaş
26
İsim
Adem
Merhaba arkadaşlar, DA imzalı r5 5600 rx6700 sistemi sipariş etmiştim vakti zamanında. Ürün montajlı şekilde tarafıma gönderildi fakat kasa/PSU ve anakart sipariş ettiğim modellerden farklı olarak teslim edildi. Paylaşılan videoda kasa ve psu'nun stoklar sebebiyle farklılık gösterebileceği, kimin bahtında ne varsa o gönderileceği söylenmişti zaten. Fakat anakart için haricen aradılar, elimizde bu model var gönderelim mi dediler. Ben de sakıncası yok diyerek onay verdim. Buraya kadar olan süreç ile ilgili herhangi bir şikayetim de yok zaten. Fakat kesin fatura, gönderilen ürünlerden farklı olarak, sipariş ekranında görünen ürünler üzerinden kesilmişti. Bunun için defalarca aradım, en sonunda ( tahmini olarak ulaşma çabanın üzerinden 2 hafta geçtikten sonra) kendilerine ulaşabildim ve bana fatura ile ilgili değişiklik yapamayacaklarını söylediler. Burası şu açıdan önemli, elimde fatura olmadığı için kanunen de hakkımı arayamıyorum. Avukat olmama rağmen elim kolum bağlı kaldı. Velhasıl kelam, fatura olayını sineye çektim. Bu olayın üstünden kısa bir süre geçtikten sonra USB portlarının bir kısmının çalışmadığını gördüm. İlgili soketi kontrol ettiğimde mavi olan USB portunun pinleri anakart üzerinde yamulmış ve soket bu yüzden tam oturmamıştı. Yaklaşık 3 hafta boyunca bu konuyla ilgili tekrar Gencer gaminge ulaşmaya çalıştım. En sonunda anakartı söküp kendilerine göndermemi istediler. 27 temmuz günü ana kartı sökerek kutusuna koyup yurtiçi kargo ile gönderim sağladım. 27 temmuz gününden beri hala anakart ile ilgili bir geri dönüş almadım, her yoldan ulaşmaya çalışmama rağmen kendilerine ulaşabilmiş değilim. Biri telefonu açıyor, biz bakmıyoruz o işlere, şu bakıyor diyor. Verdiği numaraya yine ulaşamıyorum tabii ki. Tekrar arıyorum genelde açmıyorlar ama kaza bela kendilerine ulaşabilirsem topu başkasına atıyorlar. Kısaca 5 haftadır kasa kenarda öylece duruyor. Kanuni haklarımı aramak istediğimde de ortada fatura olmadığı için hiçbir hak iddia edemiyorum.

Arkadaşlar kısaca biraz içimi dökmek istedim, ayrıca ricam bu adamlara ulaşabileceğim herhangi bir kanal bilen varsa yardımcı olursa sevinirim.
 

$ilent

80+ Titanium
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
25,418
En İyi Cevap
2
Bu tarz can sıkıcı bir durumda zor olsada iş birliğinde olan @Abdullah Hacıgül gibi kişilerden belki yardım gelebilir. Öbür türlü belki yüz yüze görüşmelerde daha baskıcı tavırlar işlemleri hızlandırabilir, en azından bende öyle işe yaramıştı. Geçmiş olsun diyeyim gerçekten çok can sıkıcı bir durum, Hasarlar sizdemi oluştu bilemiyorum ama bu durumda size defolu bir mal gönderilmiş olabilir.
 

ÇağdaşKsK

80+ Bronze
Katılım
5 Aralık 2021
Mesajlar
895
Dahası  
Reaksiyon skoru
374
İsim
Çağdaş Alkan
Merhaba arkadaşlar, DA imzalı r5 5600 rx6700 sistemi sipariş etmiştim vakti zamanında. Ürün montajlı şekilde tarafıma gönderildi fakat kasa/PSU ve anakart sipariş ettiğim modellerden farklı olarak teslim edildi. Paylaşılan videoda kasa ve psu'nun stoklar sebebiyle farklılık gösterebileceği, kimin bahtında ne varsa o gönderileceği söylenmişti zaten. Fakat anakart için haricen aradılar, elimizde bu model var gönderelim mi dediler. Ben de sakıncası yok diyerek onay verdim. Buraya kadar olan süreç ile ilgili herhangi bir şikayetim de yok zaten. Fakat kesin fatura, gönderilen ürünlerden farklı olarak, sipariş ekranında görünen ürünler üzerinden kesilmişti. Bunun için defalarca aradım, en sonunda ( tahmini olarak ulaşma çabanın üzerinden 2 hafta geçtikten sonra) kendilerine ulaşabildim ve bana fatura ile ilgili değişiklik yapamayacaklarını söylediler. Burası şu açıdan önemli, elimde fatura olmadığı için kanunen de hakkımı arayamıyorum. Avukat olmama rağmen elim kolum bağlı kaldı. Velhasıl kelam, fatura olayını sineye çektim. Bu olayın üstünden kısa bir süre geçtikten sonra USB portlarının bir kısmının çalışmadığını gördüm. İlgili soketi kontrol ettiğimde mavi olan USB portunun pinleri anakart üzerinde yamulmış ve soket bu yüzden tam oturmamıştı. Yaklaşık 3 hafta boyunca bu konuyla ilgili tekrar Gencer gaminge ulaşmaya çalıştım. En sonunda anakartı söküp kendilerine göndermemi istediler. 27 temmuz günü ana kartı sökerek kutusuna koyup yurtiçi kargo ile gönderim sağladım. 27 temmuz gününden beri hala anakart ile ilgili bir geri dönüş almadım, her yoldan ulaşmaya çalışmama rağmen kendilerine ulaşabilmiş değilim. Biri telefonu açıyor, biz bakmıyoruz o işlere, şu bakıyor diyor. Verdiği numaraya yine ulaşamıyorum tabii ki. Tekrar arıyorum genelde açmıyorlar ama kaza bela kendilerine ulaşabilirsem topu başkasına atıyorlar. Kısaca 5 haftadır kasa kenarda öylece duruyor. Kanuni haklarımı aramak istediğimde de ortada fatura olmadığı için hiçbir hak iddia edemiyorum.

Arkadaşlar kısaca biraz içimi dökmek istedim, ayrıca ricam bu adamlara ulaşabileceğim herhangi bir kanal bilen varsa yardımcı olursa sevinirim.
Bunu duyduktan sonra kesinlikle oradan bir şey almam
 

axion55

80+ Bronze
Katılım
5 Eylül 2020
Mesajlar
1,585
Dahası  
Reaksiyon skoru
627
İsim
Oguzhan yılmaz
gencer gaming de sıradan bi gün sanırım masallah sorunsuz ürün alan yok gibi her gün bi konu patlıyo
 
Top Bottom