Merhaba 02/10/2024 tarihinde gencergamingten
HAQQUS-GEN XX (DDR5) sistemini aldım ve 3 kez ekran kartı değişimi yaptım 3 kez üretim hatalı ekran kartı gönderildi 22 kasımdan beri wp hatlarından cevap alamıyorum işlerim bilgisayar üzerinden ve bu nedenle ekran kartını tekrar değişime gönderemem çünkü min 20 gün değişim süreci ve 4. kez hatalı ekran kartı gelebilir bugün asusla ekran kartının derecelerini nasıl düşürebilirim diye iletişime geçtim şöyle bişey öğrendim ürüne 3 yıllık garanti yapılmış ve 15/01/2025 tarihinde garantinin ilk yılı bitiyomuş ekran kartı bana 28/11/2024 tarihinde gönderimi sağlandı ekran kartının bu tarihten itibaren 2 yıllık garantisi olması gerekirken asus bana yarın garantinin ilk yılının biticeğini söyledi bunun üzerine kullanılmış olabileceği için benden en son ekran kartının seri nosu olan fatura istendi ama bana böyle fatura gönderilmedi bu olaydan dolayı gencergamingin müdürü furkan beye yazdım furkan beyden güncel faturayı istedim bunun üzerine furkan beyden engel yedim bu konuyla ilgili ne yapabilirim