Ben Tümay
80+ Bronze
- Katılım
- 27 Kasım 2022
- Mesajlar
- 1,132
- Reaksiyon skoru
- 580
• Garanti Sorunum;
Monitörümün sağ üst kısmında ve sol üst kısmında çizgiler bulunuyor. Çok dikkatli baktığında bir tek açık tonlarda belli oluyor. Aslında 100 kişi biligsayara otursa 99'u fark etmez bile. Ben garantiye göndermek istiyorum, kim ile iletişime geçebilirim? Bir tek aldığım yer üzerinden mi gönderebilirim (İtopya) yoksa başka seçenekler de var mı?
• Güncelleme 1;
Bugün 24 temmuz. Benzer sorunu yaşayanlar için rehber olsun diye deneyimlerim ile konuyu güncelleyeceğim. Bugün itibari ile monitörü UPS kargo ile ücretsiz olarak İtopya servisine gönderdim. İçine faturasını, sorunlarını yazdığım bir kağıt ve adresimi yazdığım bir kağıt koydum. UPS kargo İstanbul'da belli başlı yerlerde var dolayısıyla gidip gelmem 3 saat sürdü (otobüs arıza yaptığı için 7 saat). Ve İtopya'dan ürün göndermek için aldığım kod hatalıymış, şube kapanmasına 10 dakika kala İtopya'yı arayıp doğru kodu buldum. Sizde mailden gelen koda direk güvenmeyip teyit edin.
• Güncelleme 2;
Bugün 5 ağustos. 24 temmuz'da kargoya teslim etmiştim. Ellerine ulaştıktan sonraki 5 gün içinde kayıt açılacaktı ama açılmadı. Son durum ne bilmiyorum. Numaradan perşembe aradım, 5. gün açılacak dediler. Cuma aradım akşam açılacak dediler ama açılmadı. Dönüş alamadım hala.
• Güncelleme 3;
Bugün 13 ağustos. Konuyu sürekli sizi bilgilendirmek için güncellememin işe yarayacağını biliyordum. Süreci hızlandırmak açısından her gün İtopya'yı arayıp bilgi alıyordum, bugün klasik bir şekilde yine aradım ve her gün verdikleri cevabı verdiler. Ürünün serviste olduğunu, gelişmelerden haberdar edileceğimi söylediler. Bende tamir etmeyecekleri bir ürün ile servisin bu kadar oylanmayacağını bildiğim için İtopya'nın göndermiş olduğu RMA servisi aradım ve monitörümün durumunu sordum. Benden seri numaramı istediler, bilmediğim için kapatıp İtopya'yı arayıp, gönderdiğim ürünün seri numarasını sorup geri servisi aradım ve öğrendim ki monitörün işlemleri bitmiş ve değişim/iade kararı çıkmış. Sonra bunu İtopya'yı tekrar arayıp söyledim, mail atmamı istediler ve konu hakkında mail attım. Konu hakkında dönüş alamadım muhtemelen yarın alırım, Gigabyte G25F2 isteyeceğim. Pivot'a ihtiyacım olduğu için, umarım kabul ederler.
• Güncelleme 4;
Bugün 30 ağustos, kargoya vereli 38 gün oldu, 27 iş günü oldu. Dün yani 29 ağustos cuma günü İtopya'dan değişim yapıldığına dair SMS geldi. İstediğim G25F2 [Pivotlu] modeli gönderdiler. Sanırım GS25F2 istesem bu kadar beklemezdim, istediğim monitörün stoğunu bekledim ve aldım. Kargoya vermişler, geldiğinde fotoğraf eklerim.
• Güncelleme 5;
Monitör geldi. G25F2 olarak geldi, istediğimi gönderdiler. Pixel test vs yapacağım şimdi duruma göre fotoğraf ekleyeceğim.
Garanti süreci tamamlandı. G24F2 Monitör, G25F2 modeli ile değiştirildi. İtopya sorunsuz destek sağladı, süreç çok yavaştı. Yetkili servis değişim/iade raporu çıkarttıktan 10+ gün sonra İtopya işleme aldı. İtopya tarafında hız olarak sorun olmasa 15 iş günü içinde biterdi en geç diye düşünüyorum. Konuyu bilgilendirmek için açtım, konuştuğum yetkili servislerin numaraları için özelden iletişime geçebilirsiniz. Bir sorun olursa da yazabilirsiniz. İtopya telefon desteğinde ise direk sohbete bağlanıp sıraya girmek için önce 1, sonra 3'e basmanız yeterli. Yoksa 3 dakika haklarınızı dinlersiniz. Haklarınızı öğrenmek için dinleyin aksi halde haberiniz olmaz sorumluluk kabul etmiyorum ama her seferinde dinlememek için kullanılabilir.
Süreç Hakkında Ekstra Bilgiler;
- Süreç boyunca bilgi almak için 18 kez İtopya ile konuştum. 11 Kez hatalı bilgi aldım, iade kararı çıkmasına rağmen bilgi yok dendi. Süreci kısaltmak alında bilgileri İtopya'dan değil, RMA servisten alın. Değişim/İade kararı çıktı mı diye sorun. Çıktıysa İtopya'ya RMA böyle dedi diyin, size mail atmanız için adres verecekler oraya mail atın. G24F2 var ise G25F2 veya GS25F2 isteyin direk yoksa alternatif sunarlar süreç uzar.
- Gigabyte RMA servis ile 6 kez konuştum iade değişim kararından emin olmak için. Numara bazen direk çalmıyor garip bir şekilde, bazen de müzik dinlenip kapanıyor. Böyle olursa bir kaç saat sonra tekrar arayın.
- İtopya'ya 3 kez mail attım. Her birine en az 4-5 günde cevap geldi. İtopya ile mailleşmek saçma, ilk değişim mailinden sonra yanıt geldiğinde size mail atan yetkilinin adı ve maili gözüküyor. Ben yetkili ile konuşarak süreci hızlandırdım, aynı gün içinde yanıt veriyor direk yetkililer. Bu yasal olmasa maili gözükmez sanırım, bir sorun olmaz o yüzden zaten maillerinde İtopya yazıyor.
@itopya.com
Monitörümün sağ üst kısmında ve sol üst kısmında çizgiler bulunuyor. Çok dikkatli baktığında bir tek açık tonlarda belli oluyor. Aslında 100 kişi biligsayara otursa 99'u fark etmez bile. Ben garantiye göndermek istiyorum, kim ile iletişime geçebilirim? Bir tek aldığım yer üzerinden mi gönderebilirim (İtopya) yoksa başka seçenekler de var mı?
• Güncelleme 1;
Bugün 24 temmuz. Benzer sorunu yaşayanlar için rehber olsun diye deneyimlerim ile konuyu güncelleyeceğim. Bugün itibari ile monitörü UPS kargo ile ücretsiz olarak İtopya servisine gönderdim. İçine faturasını, sorunlarını yazdığım bir kağıt ve adresimi yazdığım bir kağıt koydum. UPS kargo İstanbul'da belli başlı yerlerde var dolayısıyla gidip gelmem 3 saat sürdü (otobüs arıza yaptığı için 7 saat). Ve İtopya'dan ürün göndermek için aldığım kod hatalıymış, şube kapanmasına 10 dakika kala İtopya'yı arayıp doğru kodu buldum. Sizde mailden gelen koda direk güvenmeyip teyit edin.
• Güncelleme 2;
Bugün 5 ağustos. 24 temmuz'da kargoya teslim etmiştim. Ellerine ulaştıktan sonraki 5 gün içinde kayıt açılacaktı ama açılmadı. Son durum ne bilmiyorum. Numaradan perşembe aradım, 5. gün açılacak dediler. Cuma aradım akşam açılacak dediler ama açılmadı. Dönüş alamadım hala.
• Güncelleme 3;
Bugün 13 ağustos. Konuyu sürekli sizi bilgilendirmek için güncellememin işe yarayacağını biliyordum. Süreci hızlandırmak açısından her gün İtopya'yı arayıp bilgi alıyordum, bugün klasik bir şekilde yine aradım ve her gün verdikleri cevabı verdiler. Ürünün serviste olduğunu, gelişmelerden haberdar edileceğimi söylediler. Bende tamir etmeyecekleri bir ürün ile servisin bu kadar oylanmayacağını bildiğim için İtopya'nın göndermiş olduğu RMA servisi aradım ve monitörümün durumunu sordum. Benden seri numaramı istediler, bilmediğim için kapatıp İtopya'yı arayıp, gönderdiğim ürünün seri numarasını sorup geri servisi aradım ve öğrendim ki monitörün işlemleri bitmiş ve değişim/iade kararı çıkmış. Sonra bunu İtopya'yı tekrar arayıp söyledim, mail atmamı istediler ve konu hakkında mail attım. Konu hakkında dönüş alamadım muhtemelen yarın alırım, Gigabyte G25F2 isteyeceğim. Pivot'a ihtiyacım olduğu için, umarım kabul ederler.
• Güncelleme 4;
Bugün 30 ağustos, kargoya vereli 38 gün oldu, 27 iş günü oldu. Dün yani 29 ağustos cuma günü İtopya'dan değişim yapıldığına dair SMS geldi. İstediğim G25F2 [Pivotlu] modeli gönderdiler. Sanırım GS25F2 istesem bu kadar beklemezdim, istediğim monitörün stoğunu bekledim ve aldım. Kargoya vermişler, geldiğinde fotoğraf eklerim.
• Güncelleme 5;
Monitör geldi. G25F2 olarak geldi, istediğimi gönderdiler. Pixel test vs yapacağım şimdi duruma göre fotoğraf ekleyeceğim.
Garanti süreci tamamlandı. G24F2 Monitör, G25F2 modeli ile değiştirildi. İtopya sorunsuz destek sağladı, süreç çok yavaştı. Yetkili servis değişim/iade raporu çıkarttıktan 10+ gün sonra İtopya işleme aldı. İtopya tarafında hız olarak sorun olmasa 15 iş günü içinde biterdi en geç diye düşünüyorum. Konuyu bilgilendirmek için açtım, konuştuğum yetkili servislerin numaraları için özelden iletişime geçebilirsiniz. Bir sorun olursa da yazabilirsiniz. İtopya telefon desteğinde ise direk sohbete bağlanıp sıraya girmek için önce 1, sonra 3'e basmanız yeterli. Yoksa 3 dakika haklarınızı dinlersiniz. Haklarınızı öğrenmek için dinleyin aksi halde haberiniz olmaz sorumluluk kabul etmiyorum ama her seferinde dinlememek için kullanılabilir.
Süreç Hakkında Ekstra Bilgiler;
- Süreç boyunca bilgi almak için 18 kez İtopya ile konuştum. 11 Kez hatalı bilgi aldım, iade kararı çıkmasına rağmen bilgi yok dendi. Süreci kısaltmak alında bilgileri İtopya'dan değil, RMA servisten alın. Değişim/İade kararı çıktı mı diye sorun. Çıktıysa İtopya'ya RMA böyle dedi diyin, size mail atmanız için adres verecekler oraya mail atın. G24F2 var ise G25F2 veya GS25F2 isteyin direk yoksa alternatif sunarlar süreç uzar.
- Gigabyte RMA servis ile 6 kez konuştum iade değişim kararından emin olmak için. Numara bazen direk çalmıyor garip bir şekilde, bazen de müzik dinlenip kapanıyor. Böyle olursa bir kaç saat sonra tekrar arayın.
- İtopya'ya 3 kez mail attım. Her birine en az 4-5 günde cevap geldi. İtopya ile mailleşmek saçma, ilk değişim mailinden sonra yanıt geldiğinde size mail atan yetkilinin adı ve maili gözüküyor. Ben yetkili ile konuşarak süreci hızlandırdım, aynı gün içinde yanıt veriyor direk yetkililer. Bu yasal olmasa maili gözükmez sanırım, bir sorun olmaz o yüzden zaten maillerinde İtopya yazıyor.
@itopya.com
Son düzenleme: