🔥İndirim Glorious MODEL O Minus 499 TL

Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
3 ay once bu fiyata g203 aldim :(
 
İşte o soru😅
MM711 mi bu 😊
 
akakcede en dusugu 1k almak ısteyen alsın ben kablosuz modellere bakıyorum 1k bandında
 
500 lira bayağı iyiymiş.

 
Mousenin boyutu hakkında bilgi var mı? Eli orta büyüklükte olanlar için uygun mudur, aslında küçük mouse bakıyorum
 
M711 in malzeme kalitesine berbat diyolar
 
Mousenin boyutu hakkında bilgi var mı? Eli orta büyüklükte olanlar için uygun mudur, aslında küçük mouse bakıyorum
orta ve büyük eller için her türlü tutuşa göre uyumluymuş.

Screenshot_1.jpg
Screenshot_2.jpg
Screenshot_3.jpg
 
Aldım bitane bilgilendirme için teşekkürler
 
Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
Geri
Top