90's
80+
- Katılım
- 28 Ağustos 2020
- Mesajlar
- 331
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 116
- İsim
- Kush
Umarım al satçı tayfanın aklına uyup birkaç tane ürün sipariş vermemişsindir.thh örnek şikayet metni atabilir misiniz
Dostum genel olarak ürünü sipariş verdiğini sipariş tedariği hakkında bir sorun olmadığının bilgisini pazarama dan aldığını belirt.Sipariş tarihini belirt ekran görüntüsünü ek olarak ekle.Siparişin günlerdir sağlanmadığını en sonunda arayıp yanlışlık oldu diyip iptal etmeye kalktıklarını söyle.Para iadesi almadıysan hala onuda mutlaka belirt günlerdir param iade edilmedi veya sipariş tarihinden kaç gün sonra para iadesi yapıldıysa onu söyle şu kadar gündür param zapt edildi ve başka alışveriş yapmama engel oldu bu durum vs. Bende ilk defa başvurdum bakalım ne olacak.