Hiçbir fikrim yok. Bağlama işlemi yapmadım ama kendisi telefondaki google hesabına bağlarsa içe aktarma yapılır diye düşündüm.Google hesabına bağlanılıyor muydu? Bağlanılıyorsa bağlamış mıydın?
Muhtemelen yapamazsın. Ama üstüne soğuk su içebilirsin. Ben de o uygulamayı kullanarak bir hata yapmıştım ve bedelleri de olmuştu. Authy kullan. Telefonda da Linux'da da macOS'da da var her yerde var.Hiçbir fikrim yok. Bağlama işlemi yapmadım ama kendisi telefondaki google hesabına bağlarsa içe aktarma yapılır diye düşündüm.