Neler Yeni

Yardım (GÜNCELLEME ! THH DAVASINI KAZANDIM) MediaMarkt Kırık Monitör Sattı ve Değişim/İade Yapmıyor

ysuflix

80+ Gold
Katılım
26 Mart 2020
Mesajlar
5,005
arkadaşlar selam. 12/10 tarihinde tüketici hakem heyetine başvurmuştum. monitörü bilirkişiye gönderdim ve karar ücretin tarafıma iadesi şeklinde sonuçlandı. yani kazandım. bundan sonraki süreç nasıl işleyecek? bilgilendirir misiniz, daha önce hiç böyle bir durumla karşı karşıya kalmadım. ne yapmam gerekiyor?

Merhabalar. 29 Eylül tarihinde Maltepe Piazza AVM MediaMarkt'tan 5500 TL'ye Asus TUF VG279Q1R monitör satın aldım. Monitörü satmak için almıştım ve bugün müşteriye kurulumunu yaptıktan sonra ekran kırık çıktı. 13 gün yatan monitörün bende kırılmadığına nereden eminim derseniz, MediaMarkt'ta ürünü aldığımda kutu hasarları vardı ve ürünü açıp kontrol ettirmek istedim. Kutuyu açtılar baktık personelle ve bana max. 15 saniye fiziksel olarak gösterdiler ve IPS mat ekran hiçbir kırık falan görülmüyordu monitörü çalıştırmadılar bile. Şuan kırık haliyle bile çok detaylı bakılmadıkça kırığı belli olmuyor. Çalıştırana kadar bile anlamadık. Ayrıca mağazadan sonra hiç açmadım kutuyu monitör 13 gün boyunca yattı yani yerinden oynamadı bile.

Bugün saat 7 sularında MediaMarkt'a gittim ve gördüğüm muameleye bakın. Bana faturaya bakıp '14 gün geçmiş bir işlem yapamayız servise göndeririz' dediler, ki 14 gün geçmedi 14. günün içindeyiz. Servise gitse bir monitör parası çıkıcak diye çok söyledim umurlarında olmadı. İlgilenen arkadaş bana bunları söyledikten sonra 3-4 müşteriyle ilgilendi benden uzaklaşarak, gittim yanına 'bir işlem yapılmayacak mı?' dedim ve bana 'kardeşim sana anlattım 14 gün geçmiş kutu açılmış bir şey yapamam' dedi. Ama benim kutuyu orda açtırdığımı ısrarla anlamamazlıktan geliyor. Bir kez daha yanına gidip sordum bi yöneticisine sormuş onay çıkmamış, diğer yöneticisine sormuş yine onay çıkmamış vb. vb. dedi beni oyalayıp durdular orda. Sonunda bende çıktım mağazadan.

5500 TL az bir para değil arkadaşlar bu paranın çöpe gitmesi çok koyar insana benim bu durumdan kurtulmam gerekiyor haksız yere parama çöküyorlar. Orada görüntü almamaları, çalıştırmamaları 1. hataları, 14 gün geçti diyip 14. günün içinde olduğumuzu varsaymamaları 2. hataları, kutuyu orda açtırdığımı söylememe rağmen kutu açılmış falan diyip geçiştirmeleri 3. hataları. THH'ye başvurmayı düşünüyorum buradan bir sonuç çıkar mı bilenler varsa yardımcı olursa çok iyi olur. Eğer bir sonuç çıkmazsa da servise göndersek 5000 altı ücret çıkar mı ? Zararımı azaltayım en azından yaptırırım belki bir monitöre yine 5500 6000 vermekten iyidir.

Kutudaki hasar fotoğrafları, 2 delik olan yerde kırık çizgileri var detaylı bakınca gördüm.
WhatsApp Görsel 2023-10-12 saat 22.00.18_1da4b2dd.jpg

Kırığa buranın sebep olduğunu düşünüyorum
WhatsApp Görsel 2023-10-12 saat 22.00.18_31c25e3e.jpg

Bundan dolayı kırıldığını düşünmüyorum ama hasarlı kısım
 
Son düzenleme:

Tearz

80+ Silver
Katılım
1 Mart 2022
Mesajlar
2,212
En İyi Cevap
1
Müşteri hizmetlerine bağlanıp derdini anlatmaya çalış. Onlarda ilgilenmezlerse THH şikayette bulun.
 

ysuflix

80+ Gold
Katılım
26 Mart 2020
Mesajlar
5,005
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Müşteri hizmetlerine bağlanıp derdini anlatmaya çalış. Onlarda ilgilenmezlerse THH şikayette bulun.
yarın arayacağım müşteri hizmetlerini anlatıcam da mediamarkttan bi sonuç alabileceğimi sanmıyorum. dünyanın en rezalet firması. lanet gelsin bir daha 1 kuruş bile vermem ürünlerine hakkımı helal etmiyorum.
 

Mertcetinkaya06

80+ Bronze
Katılım
15 Nisan 2020
Mesajlar
747
Dahası  
Reaksiyon skoru
228
İsim
Mert çetinkaya
Ürünü satana kadar bi düdüklü aldık 6.000 TL verdim tamir olup geldi yenisini istedim kabul etmediler çok ilgisizler. THH Verdik bekliyoruz :mad:
 

ysuflix

80+ Gold
Katılım
26 Mart 2020
Mesajlar
5,005
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6
Ürünü satana kadar bi düdüklü aldık 6.000 TL verdim tamir olup geldi yenisini istedim kabul etmediler çok ilgisizler. THH Verdik bekliyoruz :mad:
evet aşırı ilgisiz mediamarkt ürünü sattıktan sonra naparsanız yapın kafasındalar
Mesaj otomatik birleştirildi:

Kutuyu açtırıp kontrol ettirmişsin ve görerek ürünü almışsın. 15 saniye ya da 15 dk farketmez. Hiç bir sonuç alamazsın.
ürünü satın aldıktan sonra kutuyu açtırdım. ödemeden sonra. içime sinmedi hasarlı kutuyla almak.
 

Amanita

80+ Gold
Katılım
4 Mart 2021
Mesajlar
9,285
En İyi Cevap
3
Dahası  
Reaksiyon skoru
3,918
İsim
Hasan
ürünü satın aldıktan sonra kutuyu açtırdım. ödemeden sonra. içime sinmedi hasarlı kutuyla almak.
Farketmez. Sonuçta kutuyu açtırdın monitöre baktın*. Daha uzun süre bakmaman ya da monitörü çalıştırıp denememen senin hatan oluyor. Eğer dikkatlice inceleyip oradayken hasarı tespit etseydin ürünü satın almış olsan bile yenisiyle değiştirirlerdi.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Mağaza alımları internet alımı gibi değil. Ne alacaksan orada açtırıp deneyip alacaksın.
 

freygasm

80+ Gold
Katılım
18 Temmuz 2022
Mesajlar
5,974
Eğer orada kontrol ettiysen tam anlamıyla kontrol etmiş olman gerekiyor, 14 gün olayı internetten satın aldığında geçerli. Eğer o gün orada ekranı çalıştırıp sıkıntıyı farketseydin anında iade almak zorundalardı ama sen kontrol etmek isteyip sana bu fırsat verildiginde gelişi güzel baktığın için suç sen de oluyor. Art niyetli biri bunu çok kolay suistimal edebilir, yanlış anlama ama tamamen suçlu sensin burada. Servise de gitmek durumunda ürün. Eğer kontrol etmeseydin yine haklı olabilirdin bu arada.
 

ysuflix

80+ Gold
Katılım
26 Mart 2020
Mesajlar
5,005
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #9
Eğer orada kontrol ettiysen tam anlamıyla kontrol etmiş olman gerekiyor, 14 gün olayı internetten satın aldığında geçerli. Eğer o gün orada ekranı çalıştırıp sıkıntıyı farketseydin anında iade almak zorundalardı ama sen kontrol etmek isteyip sana bu fırsat verildiginde gelişi güzel baktığın için suç sen de oluyor. Art niyetli biri bunu çok kolay suistimal edebilir, yanlış anlama ama tamamen suçlu sensin burada. Servise de gitmek durumunda ürün. Eğer kontrol etmeseydin yine haklı olabilirdin bu arada.
ben kontrol istediğimde ekrana bağlamayan, elektriğe takmayan onlar ama gördüğüm ve ses etmediğim için suçlu ben mi oluyorum burada ? burada onların yaptığı bir açık var tam anlamıyla kontrol sağlamıyorlar.
 

freygasm

80+ Gold
Katılım
18 Temmuz 2022
Mesajlar
5,974
ben kontrol istediğimde ekrana bağlamayan, elektriğe takmayan onlar ama gördüğüm ve ses etmediğim için suçlu ben mi oluyorum burada ? burada onların yaptığı bir açık var tam anlamıyla kontrol sağlamıyorlar.
İşte bunu o an söylemen gerekiyor. Monitör alışverişlerimi hep mağazadan yaparım ölü piksel vs oldugunda uğraşmamak için. Her seferinde de orada test edip aldım ve bir sıkıntı yaşamadım. Eğer orada istediğin testi yapmıyorlarsa ürünü almayıp internetten alıcaksın ki koşulsuz şartsız 14 gün iaden olsun. Mağaza alımlarında internet alımlarındaki gibi esnek olmuyor kanun maalesef.
 

WhoCares

80+ Silver
Katılım
25 Mart 2020
Mesajlar
4,746
100 200 TL fazla verip netten alsan en azından şuan kafan rahat olurdu umarım çözersin
 

ysuflix

80+ Gold
Katılım
26 Mart 2020
Mesajlar
5,005
100 200 TL fazla verip netten alsan en azından şuan kafan rahat olurdu umarım çözersin
incehesaptan alıcaktım 150 TL fark ediyodu 150 TL sorun değil de elden almak iyi olur dedim gittim aldım lanet olsun ki aldım
 
Katılım
26 Mart 2020
Mesajlar
9,880
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
5,516
İsim
.
incehesaptan alıcaktım 150 TL fark ediyodu 150 TL sorun değil de elden almak iyi olur dedim gittim aldım lanet olsun ki aldım
Reis g.o 5500 lira çok para valla üzüldüm çok canın yanmıştır şimdi.
Kendimden biliyorum benimde güç kaynağı sıkıntılıydı ama ALLAHTAN 1K ile işin içinden çıktım.Yenisini alarak.
Sen 5.5K diyorsun yenisini almaya çalışsan bir 5 de oraya bir monitör sana gelecek +10K ya.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
907,316
Mesajlar
8,306,908
Üyeler
140,806
Son üye
Algosamigo
Top Bottom