Neler Yeni

Yardım (GÜNCELLEME ! THH DAVASINI KAZANDIM) MediaMarkt Kırık Monitör Sattı ve Değişim/İade Yapmıyor

ysuflix

80+ Silver
Katılım
26 Mart 2020
Mesajlar
4,998
Ne yapacaksınız kral peki,
servise göndericem fiyat çıksın yeni monitör 5700 TL 5000 altı çıkarsa yaptırırım çıkmazsa yeni alırım
Mesaj otomatik birleştirildi:

maalesef. kutu açılış videosu yoksa üzgünüm. şansın yok. ama yukarda yazdığım gibi şansını dene istersen yinede

senin hatan şunlar

1. hasarlı kutuyu teslim almak
2. ürünün kutusunu açıp aynı gün ekranı ve monitörü test etmemek.
3. kutu açılışında da video çekmemek

geçmiş olsun cana geleceğine mala gelsin
denicem şansımı thh başvurusu açtım da bana dönmez dimi davadan ödeme falan açarlar mı ?
 

GirayHan

80+ Gold
Katılım
26 Nisan 2023
Mesajlar
7,203
servise göndericem fiyat çıksın yeni monitör 5700 TL 5000 altı çıkarsa yaptırırım çıkmazsa yeni alırım
Mesaj otomatik birleştirildi:


denicem şansımı thh başvurusu açtım da bana dönmez dimi davadan ödeme falan açarlar mı ?
kaybedersen masrafları devlet öder.
 

donanimci98

80+ Bronze
Katılım
14 Temmuz 2023
Mesajlar
1,920
1.si orada açtırdıysan, deneyeceksin. Fişe taktırıp görüntü alacaksın.
2.si hasarlı kutuyu kabul etmişsin.
3.sü zaten kutusu açılmış, sonra kendin de test etmemişsin.

14. gün bu kırık diye gitmişsin. Adamların şunu demesi normal. Mağazadan teslim aldı, kontrol etti gitti. 14 gün sonra geliyor. Neden yenisini vereyim? Belki de sen taşırken kırıldı bunu adam bilemez sonuçta.
 

Trifact

80+ Silver
Katılım
3 Kasım 2022
Mesajlar
2,978
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,354
İsim
Yusuf
Merhabalar. 29 Eylül tarihinde Maltepe Piazza AVM MediaMarkt'tan 5500 TL'ye Asus TUF VG279Q1R monitör satın aldım. Monitörü satmak için almıştım ve bugün müşteriye kurulumunu yaptıktan sonra ekran kırık çıktı. 13 gün yatan monitörün bende kırılmadığına nereden eminim derseniz, MediaMarkt'ta ürünü aldığımda kutu hasarları vardı ve ürünü açıp kontrol ettirmek istedim. Kutuyu açtılar baktık personelle ve bana max. 15 saniye fiziksel olarak gösterdiler ve IPS mat ekran hiçbir kırık falan görülmüyordu monitörü çalıştırmadılar bile. Şuan kırık haliyle bile çok detaylı bakılmadıkça kırığı belli olmuyor. Çalıştırana kadar bile anlamadık. Ayrıca mağazadan sonra hiç açmadım kutuyu monitör 13 gün boyunca yattı yani yerinden oynamadı bile.

Bugün saat 7 sularında MediaMarkt'a gittim ve gördüğüm muameleye bakın. Bana faturaya bakıp '14 gün geçmiş bir işlem yapamayız servise göndeririz' dediler, ki 14 gün geçmedi 14. günün içindeyiz. Servise gitse bir monitör parası çıkıcak diye çok söyledim umurlarında olmadı. İlgilenen arkadaş bana bunları söyledikten sonra 3-4 müşteriyle ilgilendi benden uzaklaşarak, gittim yanına 'bir işlem yapılmayacak mı?' dedim ve bana 'kardeşim sana anlattım 14 gün geçmiş kutu açılmış bir şey yapamam' dedi. Ama benim kutuyu orda açtırdığımı ısrarla anlamamazlıktan geliyor. Bir kez daha yanına gidip sordum bi yöneticisine sormuş onay çıkmamış, diğer yöneticisine sormuş yine onay çıkmamış vb. vb. dedi beni oyalayıp durdular orda. Sonunda bende çıktım mağazadan.

5500 TL az bir para değil arkadaşlar bu paranın çöpe gitmesi çok koyar insana benim bu durumdan kurtulmam gerekiyor haksız yere parama çöküyorlar. Orada görüntü almamaları, çalıştırmamaları 1. hataları, 14 gün geçti diyip 14. günün içinde olduğumuzu varsaymamaları 2. hataları, kutuyu orda açtırdığımı söylememe rağmen kutu açılmış falan diyip geçiştirmeleri 3. hataları. THH'ye başvurmayı düşünüyorum buradan bir sonuç çıkar mı bilenler varsa yardımcı olursa çok iyi olur. Eğer bir sonuç çıkmazsa da servise göndersek 5000 altı ücret çıkar mı ? Zararımı azaltayım en azından yaptırırım belki bir monitöre yine 5500 6000 vermekten iyidir.

Kutudaki hasar fotoğrafları, 2 delik olan yerde kırık çizgileri var detaylı bakınca gördüm.
Alıntıyı görüntüle
Kırığa buranın sebep olduğunu düşünüyorum
Alıntıyı görüntüle
Bundan dolayı kırıldığını düşünmüyorum ama hasarlı kısım
çok büyük geçmiş olsun. anlattığım bütün durumlar alehine görünüyor. hani thh ile çöz diyeceğim ''satmak için aldım, açmadım mağazadan elden aldım 14 gün süresini aştım'' kısmı bile kullanıcı hatasına işaret gibi. çok üzücü bir durum umarım mağaza müşteri hizmetleri ile durumunu anlattığında çözüm bulabilirsin yoksa inan çok zor.
 

ysuflix

80+ Silver
Katılım
26 Mart 2020
Mesajlar
4,998
çok büyük geçmiş olsun. anlattığım bütün durumlar alehine görünüyor. hani thh ile çöz diyeceğim ''satmak için aldım, açmadım mağazadan elden aldım 14 gün süresini aştım'' kısmı bile kullanıcı hatasına işaret gibi. çok üzücü bir durum umarım mağaza müşteri hizmetleri ile durumunu anlattığında çözüm bulabilirsin yoksa inan çok zor.
çözüm bulamicam gibi girdi 5500 :( ümidimi yitirdim önümüze bakıcaz yapcak bir şey yok
 

ysuflix

80+ Silver
Katılım
26 Mart 2020
Mesajlar
4,998
Kanka konudan alakasız MSI GL75 LEOPARD-10SFK laptop modelinin ekran paneli değişimi ne kadar ?
knkam parça temin ettiğimiz yerde bu ekranın stoğu yok dışardan da biraz yüksek maliyeti 4.500 5 civarına yaklaşır net fiyat değil ama
 

Nquyen

80+ Silver
Katılım
7 Ekim 2022
Mesajlar
2,137
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,143
İsim
Selim
Boşuna başvuru yapmayın kutuyu açtırıp baktınız ve sorun olmadığını onaylayıp ürünü satın aldınız 👍 hiç bir şekilde iade değişim olmaz. Xiaomi bayisinden not 12 pro aldım telefonu orada açtık kontrol ettik her şeyini sağlamdi 😄 eve geldiğimde fark ettim ki ses açma kapama tuşu üste ki olan biraz daha zor basıyordu. Geri bayiye gittiğim de ürün iadesi olmaz bu süreçte garantiye gitmesi gerektiğini söyledi. Çünkü ürünü orada kamera önünde baktık ve sağlamdi. Yani önünüzde ki yollar çok dar ve kısıtlı 👍
 

ysuflix

80+ Silver
Katılım
26 Mart 2020
Mesajlar
4,998
arkadaşlar selam. 12/10 tarihinde tüketici hakem heyetine başvurmuştum. monitörü bilirkişiye gönderdim ve karar ücretin tarafıma iadesi şeklinde sonuçlandı. yani kazandım. bundan sonraki süreç nasıl işleyecek? bilgilendirir misiniz, daha önce hiç böyle bir durumla karşı karşıya kalmadım. ne yapmam gerekiyor?
 

oliveforge99

80+ Silver
Katılım
21 Kasım 2022
Mesajlar
2,671
arkadaşlar selam. 12/10 tarihinde tüketici hakem heyetine başvurmuştum. monitörü bilirkişiye gönderdim ve karar ücretin tarafıma iadesi şeklinde sonuçlandı. yani kazandım. bundan sonraki süreç nasıl işleyecek? bilgilendirir misiniz, daha önce hiç böyle bir durumla karşı karşıya kalmadım. ne yapmam gerekiyor?
Geçmiş olsun öncelikle. Mediamarkt'ı arayıp ücret iadeni istediğini, aksi halde icra yoluyla tahsil edeceğini söyleyebilirsin.
 

ysuflix

80+ Silver
Katılım
26 Mart 2020
Mesajlar
4,998
Geçmiş olsun öncelikle. Mediamarkt'ı arayıp ücret iadeni istediğini, aksi halde icra yoluyla tahsil edeceğini söyleyebilirsin.
15 gün firmanın itiraz durumu varmış. karar tarihinden 15 gün sonra mı istemem gerekiyor?
 

asmarena6

80+ Bronze
Katılım
25 Ağustos 2022
Mesajlar
597
Dahası  
Reaksiyon skoru
445
Konum
Ankara
İsim
Berk Era
arkadaşlar selam. 12/10 tarihinde tüketici hakem heyetine başvurmuştum. monitörü bilirkişiye gönderdim ve karar ücretin tarafıma iadesi şeklinde sonuçlandı. yani kazandım. bundan sonraki süreç nasıl işleyecek? bilgilendirir misiniz, daha önce hiç böyle bir durumla karşı karşıya kalmadım. ne yapmam gerekiyor?
15 gün boyunca sesini çıkarmıyosun onlarada gidiyo zaten tebligat. itiraz süreleri dolduktan sonra ara söyle ödeyin paramı de :D
 
Top Bottom