🔥İndirim Harley Davidson Bot 1100₺

Loky

Moderatör
Katılım
4 Ocak 2021
Mesajlar
26,788
Reaksiyon skoru
19,383
1800 bende
 
sepete ekleyince düşüyor
 
1799 TL olarak görünüyor.
1668588416630.png

Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Premium üyelerine sepette 1100₺
tamamdır şimdi oldu.
 
güzelmiş bot ama para kalmadı :D
 
Daha 5 gün önce bin TL ye düşüyordu Cat ve Harley botlar. Bu arada yıllardır Harley kullanan biri olarak tek önereceğim bottur. Ağır olabilir ama aşırı kaliteli
 
Daha 5 gün önce bin TL ye düşüyordu Cat ve Harley botlar. Bu arada yıllardır Harley kullanan biri olarak tek önereceğim bottur. Ağır olabilir ama aşırı kaliteli
Aynen 930 falan düşüyordu %45 indirim ile arkadaşa cat aldırmıştım. Ben de skechers bakıyorum da aşırı pahalı bir türlü indirim gelmiyor
 
7 senedir kullanıyorum bana mısın demiyor, taş gibi bot.
 
Hb deki modeller diğer sitelerin hiçbirinden satılmıyor. Biraz tuhaf. Gibson ve Jim modeli çok daha klas duruyor bu ara. Rahatlık konusunda hepsi ağır ve konforsuz.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,955
Mesajlar
11,071,985
Üyeler
198,014
Son üye
amdryzen7500000f
Geri
Top