Osmanbayirr
80+ Bronze
- Katılım
- 2 Aralık 2020
- Mesajlar
- 719
- Konu Sahibi Konu Sahibi
- #27
Olması gerekBaşka bir sebep ile iade edilmiyor mu?
Ürünü beğenmedim gibi. (Örnek biraz ütopik oldu.)
Olması gerekBaşka bir sebep ile iade edilmiyor mu?
Ürünü beğenmedim gibi. (Örnek biraz ütopik oldu.)
monitörün tek satıcısı betaplus servis garanti için onlarla iletişime geçmen lazımAlakası yok konuya cok uzaksınız Hepsiburada altında alışveriş yapıyoruz alt satıcıları bizim ilgi alanımız degil
alakası yok durum ile ben hepsiburada altında alışveriş yapıyorum bana kargo ve fatura hepsiburada aracıyla kesiliyormonitörün tek satıcısı betaplus servis garanti için onlarla iletişime geçmen lazım
Hocam merhaba bende incehesap üzerinden asus monitör almıştım ölü piksel çıkmıştı hatta konusunuda açmıştım forumda. Onlarda aynı şekil önce servise gitmesi gerektiğini dediler bu normal bir şey heralde ben ölü pikselden iade almıycaklarını bildiğim için ürün boyutu fazla geldi filan dedim servise gitti sonra iademi yaptılar.Arkadaşlar Asus VP249QGR ürünü satın aldım kargoda herhangi bir darbe yoktu.Ürünü almadan önce iade koşullarına baktım 14 gün boyunda iade edebileceğimi öğrendim.
Ve ürün geldi açtım ve ölü piksel ve ışık süzmesi olduğunu gördüm
Alıntıyı görüntüle Alıntıyı görüntüle
Ve iade etmek için hepsiburada iletşime geçtim .Bana dedikleri servis raporu olmadan değişim olmayacağını söylediler bende tekrardan asus ile iletişime geçtim asusda bana bizde öyle bir bir şey yok dedi Tekrardan hepsiburada ile iletişime geçip durumu anlattım bana halen servis raporu olmadan olmıcağını söylüyor ürün 1 saatlik dahi değil fatura ile tüketiçi hakklarına gitmeyi düşünüyorum.Hepsiburada batıyorsun !..
tavsiyem ben mağdur oldum siz HepsiBurada üzerinden alışveriş yapmayın kesinlikle !..
hocam sorun zaten ben her yolu deniyorum adamlar herşekilde asus rapor lazım diyor asus benle alakası yok diyorHocam merhaba bende incehesap üzerinden asus monitör almıştım ölü piksel çıkmıştı hatta konusunuda açmıştım forumda. Onlarda aynı şekil önce servise gitmesi gerektiğini dediler bu normal bir şey heralde ben ölü pikselden iade almıycaklarını bildiğim için ürün boyutu fazla geldi filan dedim servise gitti sonra iademi yaptılar.
Hocam her türlü servise gitmesi gerek diye biliyorum bende(bende asusu aradığımda servise yollayın demişlerdi) zaten o sorunu gördükten sonra direk değişim veya iade yaparlar size.hocam sorun zaten ben her yolu deniyorum adamlar herşekilde asus rapor lazım diyor asus benle alakası yok diyor
İşte buyüzden n11Arkadaşlar Asus VP249QGR ürünü satın aldım kargoda herhangi bir darbe yoktu.Ürünü almadan önce iade koşullarına baktım 14 gün boyunda iade edebileceğimi öğrendim.
Ve ürün geldi açtım ve ölü piksel ve ışık süzmesi olduğunu gördüm
Alıntıyı görüntüle Alıntıyı görüntüle
Ve iade etmek için hepsiburada iletşime geçtim .Bana dedikleri servis raporu olmadan değişim olmayacağını söylediler bende tekrardan asus ile iletişime geçtim asusda bana bizde öyle bir bir şey yok dedi Tekrardan hepsiburada ile iletişime geçip durumu anlattım bana halen servis raporu olmadan olmıcağını söylüyor ürün 1 saatlik dahi değil fatura ile tüketiçi hakklarına gitmeyi düşünüyorum.Hepsiburada batıyorsun !..
tavsiyem ben mağdur oldum siz HepsiBurada üzerinden alışveriş yapmayın kesinlikle !..