Neler Yeni

Yardım Hepsiburada Değişim yapmıyor yardım lütfen

BayZ

80+ Bronze
Katılım
7 Ocak 2021
Mesajlar
673
Dahası  
Reaksiyon skoru
343
İsim
Ziya Yılmaz
Acer RG321QU 31,5" 170 Hz 1 ms Cinsi 1 adet monitörü hepsiburada sitesi üzerinden bu satıcıdan aldım ürün arızalandı ürünü acer servisine gönderdiğimde ürün ile alakalı olarak orjinal olmayan adaptöre bağlı olarak arızalandığı ve garanti kapsamı dışında olduğu söylendi ve raporlandı. Ben memur olarak görev yapmaktayım ve şahsi kullanımımda olan akşamdan akşama 2 saat fırsat bulursak çalıştırılan bir cihaz olup sonradan adaptör vs. arayışına girmem mümkün değil kaldı ki bu ürün monitör kategorisinde üst segment bir ürün olup orijinal olmayan bir güç kablosuyla riske atılabilecek bir cihaz değil. Firmayla telefon ile görüştüğümde konunun ve sorunun onlarla alakalı olmadığını ve Acer firmasıyla sorunu çözmem gerektiği söylendi. Şimdi Acer benim fabrikama ait olmayan adaptör var diyor bu firma kutudan ne çıktıysa o orjinal diyor. Günün sonunda tüm hata benimmiş gibi bir algı yaratılıyor. Bu kadar para verip almış olduğum bir cihaz tek zerre toz bulunmayan bir cihaza benim dandik alalade bir adaptör uydurduğum söyleniyor. Adaptörüm arızalansa garantili ürün garantiye gönderirdim. Cihazın daha öncesinde hiçbir servis kaydı bulunmamaktadır. Satıcının biri hepsiburada aracılığı ile revize ürün göndermiş. Hepsiburadaya yazdım tüm belgeler ile birlikte dönüş yok, Acer'a mail attım dönüş yok kimse bu konunun arkasında durmuyor. Benzeri bir konu başına gelen bi akıl verebilecek yardımcı olabilecek arkadaşım var mıdır?
Mesaj otomatik birleştirildi:

Merhaba Z Bey, Ben Zinet, 544 irtibat numarasından görüşmemize istinaden, Yaşanan durum için üzgün olduğumu belirtmek isterim. Hepsiburada olarak tüm müşterilerimizin mutlu ve keyifli alışveriş yapmasını diliyoruz. Bu nedenle bir sonraki siparişinizde aynı durumu yaşamamanız adına sorumlu departmanıma bilgi veriyorum. 49numaralı siparişinizdeki Acer RG321QU 31,5" 170 Hz 1 ms (Hdmı+Display) Freesync Premium QHD ( 2560 x 1440 ) HDR 10 Oyuncu Monitör UM.JR1EE.P01 ürününüzle ilgili geri bildiriminiz doğrultusunda dilerseniz iade talebinizi oluşturabiliriz. Ürün satıcı firmaya teslim edildikten sonra 2 iş günü içerisinde incelenir. Talebiniz onaylandığında ödemeniz Hepsipay hesabına1 iş günü içerisinde yapılır. Bankalardan kaynaklı paranın kredi kartınıza geçmesi 2 günü, banka kartınıza geçmesi 8 iş gününü bulabilir. Bankaların geri ödeme süreçleri hakkında detaylı bilgiye web sitemizde https://www.hepsiburada.com/cozummerkezi/sikca-sorulan-sorular-detay/388 bağlantısı üzerinden erişebilirsiniz.


Ben ürünü 4324tlye aldım çakma ürün gönderdiler değişim değil iade kabul ediyorlar. Güncel fiyat aynı sitede 7999 tl. Sizce bu nasıl bir iştir ey ahali?
 

Ekler

  • fiyat teklifi.jpg
    fiyat teklifi.jpg
    160.3 KB · Hit: 65
Katılım
3 Mart 2021
Mesajlar
465
Dahası  
Reaksiyon skoru
222
Konum
Mustafar
İsim
Darth Vader
Tüketici hakem heyetine başvur bir an önce yoksa ben değişim yapacaklarını düşünmüyorum.
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: BayZ

WhoCares

80+ Gold
Katılım
25 Mart 2020
Mesajlar
5,407
sıfır aldığın üründe nasıl orjinal adaptor olmuyormuş çok ilginç o zaman sana sattıkları ürün ayıplı mal olmuş olmuyor mu?
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: BayZ

BayZ

80+ Bronze
Katılım
7 Ocak 2021
Mesajlar
673
Dahası  
Reaksiyon skoru
343
İsim
Ziya Yılmaz
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6
tüketici hakem heyetine başvuru yaptım heyet cihaza hiç bir işlem yapmadan servis bedeli olan 300ü öde ve arızalı şekilde geri al sonra bizi bekle diyor. Satıcıdan savunma istendi ama savunma süreci bile 1 aylık bir süreç. Kanun belli kural belli ama ben 6 ay bunların keyfini beklemek zorundayım gibi duruyor
Mesaj otomatik birleştirildi:

sıfır aldığın üründe nasıl orjinal adaptor olmuyormuş çok ilginç o zaman sana sattıkları ürün ayıplı mal olmuş olmuyor mu?
Aynen öyle ve değişim hakkı sabit ama ayak diretiyorlar
 

WhoCares

80+ Gold
Katılım
25 Mart 2020
Mesajlar
5,407
tüketici hakem heyetine başvuru yaptım heyet cihaza hiç bir işlem yapmadan servis bedeli olan 300ü öde ve arızalı şekilde geri al sonra bizi bekle diyor. Satıcıdan savunma istendi ama savunma süreci bile 1 aylık bir süreç. Kanun belli kural belli ama ben 6 ay bunların keyfini beklemek zorundayım gibi duruyor
Mesaj otomatik birleştirildi:


Aynen öyle ve değişim hakkı sabit ama ayak diretiyorlar
thh başvur birde şu monitorun adaptorunun kendi orjinal sitesinde felen karşılaştırdın mı nosu bırt zırtını
 

BayZ

80+ Bronze
Katılım
7 Ocak 2021
Mesajlar
673
Dahası  
Reaksiyon skoru
343
İsim
Ziya Yılmaz
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #8
thh başvur birde şu monitorun adaptorunun kendi orjinal sitesinde felen karşılaştırdın mı nosu bırt zırtını
Ürün bozulunca servise gönderdim servis orjinal değil dedi daha servisde gelince karşılaştırmasını da yapıcam. Kargo için kutularken video almıştım delta markalı bi adaptör var
Mesaj otomatik birleştirildi:

Ürün bozulunca servise gönderdim servis orjinal değil dedi daha servisde gelince karşılaştırmasını da yapıcam. Kargo için kutularken video almıştım delta markalı bi adaptör var
servisin fiyat teklifi için verdiği ürün bambaşka bir ürün orjinali de oymuş acer forumlarından da baktım
 
Top Bottom